Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 19.9.2017
Bu yazı 30.12.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

2013 Benim İçin Nasıl Geçti ?

4 sene önce yazıldı, 138 kere okundu. 0

Merhaba arkadaşlar. Her blog yazarı gibi bende 2013’ü değerlendireyim dedim. Çoğu yazar gibi bende yılın benim için nasıl geçtiğini ve yeni yıldan neler beklediğimi yazacağım. Evet başlıyoruz…

2013 Benim İçin Nasıl Geçti ?

10. sınıfı bitirip 11. sınıfa geçtiğim bu yılda bir çok yazılı,sözlü ve quizlere girdim. Açıkçası yorucu bir seneydi benim için dersler v.s derken zaman akıp gitti. Anlayacağınız sıkıcı bir yıldı. Kendimi geliştirmek adına hiç bir şey yapamadım vakit bulamadım çünkü. Neden vakit bulamıyorum cidden bende anlamıyorum tamam ders çalışıyorum v.s ama en azından insana vakit kalır değil mi yok vakit kalmıyor. Sanki ben evdeyken zaman hızlanıyor anlamsız bir şekilde. :) 2013 çoğunlukla ders v.s ile geçti tabi eğlendiğimiz zamanlarda oldu ama yılın tamamını ele aldığımızda çok az bir kısmı eğlenceli geçti.

Yeni Yıldan Ne Bekliyorum ?

Ne bekliyorsun bana saçma geliyor ama öncelikle sağlıklı ve huzurlu bir yıl olmasını ve ailemle mutlu bir yıl geçirmeyi diliyorum. Umarım 2014’te kendimi geliştirebilirim. (HTML/CSS ile olmuyor artık yeni şeyler öğrenmek lazım tabi ki vakit bulabilirsek :) ) Kendi adıma artık iyi notlar bekliyorum hep kötü olacak hali yok ya :)

Umarım Sizler İçinde İyi Bir Yıl Olur

İyi Yıllar…

BENZER  Shameless

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi