Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 291 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 28.2.2017
Bu yazı 30.04.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Bloğumu Kubilayımla Paylaşıyorum

4 sene önce yazıldı, 44 kere okundu. 0

Merhabalar. Bir süredir bloğum aktif, bir süredir bir şeyler yazıyorum kendimce. Geçen gün Kubilay dedi ki: ” ben de yazayım, benim yazılarımı da yayınla kanka “. Sevindim ben de. Biraz Kubilayı anlatayım size. Kendisi benim çoğh yakın arkadaşımdır. Birlikte çok şey paylaştık. Bizim evin abonman kartına sahiptir. Her hafta aksatmaz gelir bana çay yapar, bardaklarımı yıkar. Birlikte içeriz sıçarız takılırız. Adalet sarayında esrar çektiğimizi sanan polisler gelir üzerimizi arar hep. Bi bok bulamayıp giderler orası ayrı, ama öyle işte. He bu arada, Zeki Müren manyağıdır.

Az önce ilk yazısını paylaştım;

http://blog.nazimyilmaz.com.tr/kubilay-iste-onun-adi-zeki-muren/

Bundan sonra da devam edicek yazmaya. Daha doğrusu birlikte devam edicez. Yorumlarınızı eksik etmeyin :) Görüşmek üzere.

BENZER  Öpüşmeden ölmeyin bence

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi