Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 20.8.2017
Bu yazı 09.02.2015 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Bootswatch.com’dan Ücretsiz Bootstrap Temaları

3 sene önce yazıldı, 577 kere okundu. 0

Arkadaşlar merhabalar. Öncelikle yaşadığım elektrik gidip gelme sorunu biraz canımı sıktı.. Sözkonusu harddisklerim olunca.. Neyse. Konumuza dönelim hazır elektrik gelmişken ve henüz gitmemişken. ( Allahım nasıl bir yerde yaşıyorum.. )

thumbnailBootstrap framework’ünü bildiğini, kullandığınızı, en azından kullanmayı düşündüğünüzü varsayarak konuya değineceğim. Bootswatch.com sitesinin bootstrap kullananlar için bir kaç görünüm, tabiri caizse tema paylaşımlarını kullanabilirsiniz. Bunlar ne işe yarar? Normal bootstrap style’inin altına buradaki temalardan birinin style’lerini yapıştırırsanız tüm framework görünümünü değiştirmiş olacaksınız. Gayet hoş şeyler var aslında.

Mesela nerede kullanılabilir?

Ufak tefek script yazarken o “coder fontları”ndan kurtulmak için kullanabilirsiniz. Etrafta görüyorum adam kafa patlatmış şahane scriptler yazıyor ama bir bakıyosun Times New Roman.. İşte böyle durumlarda bi bootstrap atın, bi de burdan tema beğenin ki yaptığınız script de göze güzel gözüksün.

Ek olarak, bootstrap meselesini kendinize sevdirmeye yarayabilir. Öyle ki, arada bir her insana farklılık iyi gelir. Bootstrap framework’ünü çözmeye çalışırken arada bir atın bir temasını güncelleyin sistemi bir daha inceleyin. Biraz daha hevese getirebilir, yani refresh your eyes.

Sözü çok da uzatmaya gerek yok. Buyrun bootswatch, buyrun temalar;

http://bootswatch.com/

BENZER  Wordpress Veritabanında Kolay Bul Değiştir İşlemi Yapmak

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi