Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 291 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 28.3.2017
Bu yazı 15.02.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Chrome ile Web Sayfasındaki Rengin Kodları

3 sene önce yazıldı, 314 kere okundu. 0

Selam arkadaşlar. Uzun zamandır bir yerdeki rengin hex kodlarını alıp tasarımlarımda kullanmak için ekran görüntüsü aracı ile alıp photoshop’da açardım fotoğrafı ve öyle bulurdum renk kodunu. Daha pratik yollarının olduğunu çoktandır biliyorum fakat alışkanlık olmuştu galiba. Bu gece de bi bakayım dedim neden uğraşıyorum dedim ( çok geç kalmışım lan, böyle hayat daha güzelmiş ) ve sonra da bu google chrome eklentisi ile karşılaştım.

eyedropper-nazimyilmazcomtrGayet pratik bir eklenti. Araç çubuğunun sağ tarafında yerini alıyor ve ” Pick color from web page “ butonuna bastığımızda ekrandaki internet sitesinin herhangi bir yerindeki rengin bir kaç dilde kodlarını veriyor bizlere. Ayrıca daha önce seçtiğiniz ve kullandığınız renkleri de hafızasında tutuyor. Böylece tekrar tekrar aynı yerin renk kodlarını bulmanıza gerek kalmıyor.

Daha fazla bir şey demeye gerek yok sanırım. Buyrun link aşağıda;

Eye Dropper – Google Chrome Eklentisi

BENZER  Wordpress Sitelerinize Mobil Arayüz Eklentisi : Any Mobile Theme Switcher

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi