Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 17.11.2017
Bu yazı 27.04.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Gecikmiş Bir Kırklareli Yazısı

4 sene önce yazıldı, 111 kere okundu. 0

10294251_10204598243100416_3663353789731968024_nMerhabalar. Tam bir hafta önce dün akşam, Kubilay’la Kırklareline gitmek üzere otobüse binmiştik. Üzerinden bir hafta geçmesine rağmen gelip burda yazamadım hiç birşey. Neden mi? Valla yoğunum lan.. Kırklarelinden gece beşde bindim otobüse geri gelirken, direk işe geçtim. Zaten orda pek uyuyamamıştım falan. Pazartesi günü de direk işe gelince baya yoruldum. Sonra Mervan abilerle falan iş güç uğraş dur derken, uyku saatlerim iyice azaldı, işe güce çok zaman ayırdım.

Hal böyle olunca, insanın kafası yoruluyor bayaa bi. Böyle olunca da bırak girip bloğa yazı yazmayı, açıp portfoyumu bile hazırlama vaktim olmadı.. Neyse artık.

Kırklareli güzeldi, gittim direk hava bozdu yağmur yağdı şimşek falan çaktı ama gene de güzel vakit geçirdik. Kubilayın sınavları olmayaydı daha da güzel olabilirdi aslında ama olsun. Sağolsunlar yurt arkadaşları falan da ilgilendiler. Yurt demişken, ulan hepsi otlakçı amk :D Günde 3 paket sigara alıyodum, geceye sigaram yetmiyodu bi daha alıyodum. Sigarasında değilim de, ilginç bi durum anasını satayım :D

10171199_10204510235380278_8880891712503566438_nŞimdi üzerinden biraz zaman geçince pek bişey de yazılmıyormuş bunu anladım şuan. Ama bir daha gidicem, bikaç kere daha gidicem hatta. Hele havalar ısınsın, cıvıldasın gençler, çok çok gidicem. Gitmişken de afiş falan tasarlattılar zaten işten güçten kafamı kaldıramıyodum.. İyi oldu :D

Neyse, haydin ben iyice uyurgezer moda bağlamadan bi dizi açıp izlerken uyuyakalayım. Görüşmek üzere, kendinize kip bye.

BENZER  Hastayım Yine Lan

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi