Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 22.10.2017
Bu yazı 17.04.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Her Keseye, Her Zekaya WordPress!

4 sene önce yazıldı, 127 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaşlar. WordPress benim hayatımda en sık ilgilendiğim alan oldu son zamanlarda. Artık evde, iş yerinde, parkta, kafede, dışarda-içerde her yerde wp-admin görür oldum. Codex’le başım dertte zaten. Hal böyle olunca, bi blog yazayım kıvamındayım şuan. Sonra işlerime devam edicem. Tabiki WordPress’le.

Her keseye WordPress Derken?

Bir çok şekilde ele alabiliriz bu konuyu. Öncelikle, böylesine güzide bir web yazılımı “ücretsiz” dağıtılıyor. Açık kaynak kodlu WordPress bizlere öyle şeyler sunuyor ki, sınırı, ucu bucağı yok. Bir zamanlar blog sitelerinin vazgeçilmezi olan WordPress, şimdilerde hemen her alanda alt yapı olarak kullanılıyor, kullanımı artacak da. E temaya para ödüyoruz dediğinizi duyar gibiyim. Ödemeyin? Girin wp-admin’de bir dünya kaliteli ve ücretsiz tema var. İlla premium tema kullanacak değilsiniz. Premium temaların kalitesine yakın bir dolu tema var ücretsiz olarak dağıtılan ve WordPress’in tema veritabanında bulunan. Kaldı ki, WordPress premium temalara verdiğiniz para maximum 130 lira civarında Themeforest’da. Bir firmaya site yaptığınızı düşünün, alacağınız para minimum 700 liraysa ortalama, harcadığınız ve site yapımının yüzde seksenini oluşturan arayüzün maximum fiyatını daha demin söyledim zaten.

ve her zekaya?

Aynen öyle. Joomla! sistemini bilirsiniz. Bu sistem de gayet tutulan, gayet piyasası olan bir sistem. Ancak yönetici paneli başlangıç seviyesi için hiç de rahat değil. WordPress öyle mi? Anında çıkan Türkçe güncellemelerini yükleyin, basit ve kaliteli bir panel ile sitenizi yönetin. İster codex’e dalın, isterseniz de girin Eklentiler kısmına, kafanıza göre eklenti ve widget ekleyin-çıkarın. Sadece Wp-admin kullanarak bir siteyi hazırlayabileceğinizi zaten biliyosunuz.

Sonuç itibari ile, her keseye ve her zekaya uygun bir sistem olan WordPress, bu başarısını açık kaynak kodlu olmasına ve olağanüstü mantıklı ve kısa olan fonksiyonlarına borçlu bence. Zaman geçtikçe gelişen ve yayılan bu WordPress sistemini tavsiye ediyorum desem şimdi çok mantıksız olacak, küfür falan yiyeceğim. Zaten tavsiye etmesem niye yazayım değil mi? Vallayi saat 3 oldu gene. Ben hala çalışıyorum, beynim sulandı biraz. Çınar olsa ” su iç kanka .s ” derdi. Mal herif :D

BENZER  Wordpress'i Taniyalim

Herneyse, tekrar görüşmek üzere diyelim. Kendinize iyi bakın, WordPress’le kalın!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi