Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 19.10.2017
Bu yazı 31.12.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

İsyanım var benim böyle KADERE

4 sene önce yazıldı, 425 kere okundu. 1

İki Kırklareli’ne gittik adam gecelerce takıldığımız evde onca yaşanmışlıklarımızı onca düşüncelerimizi onca davranışlarımızı. Benimle içtiği geceleri benimle sıçtığı saatleri hatta ve hata 107 Ekran led tvde pes maceralarımızı yok sayıp bloğa yeni adaylar almış. Bu beni derinden yaralamış bulunmakta arkadaşlar…

Bazı insanlar çok Piç değil mi sahiden? Yani hakikaten “ÇOK” piç değil mi? Burada herkese tavsiyemdir, eğer bir insanın uzun süre konuşmadığı çok samimiyet çerçevesinde ilerlettiği ilişkide ayrı gayrılara düşerse arkadaşlığı orada bıraksınlar . Ya arkadan bıçaklarlar yada yani pıçaklarlar

Kahpe olan kader değil arkadaşlar bazı kendini bilmez insanlardır, aslında yalan olan dünyada değildir,içinde yasayan insanlardır. Arkadaş dedik bağrımıza  bastık. Her gece verdik başına dantelli yastık. Arkadaslığımızı hayatıma giren her kıza  anlattım . Adaam bir sabah kalkıp “Bloğa yeni adamlar aldık” diyor.

Bundan sonra düzenli bir blog yazıcısı olup bu sitede olan %51.01 lik hisselerimi yok sayan Nazım  Yılmaza gönderi yapıcam
(BLOĞA YENİ GELEN İNSANLARA SESLENİYORUM İSYANIM SİZLERE DEĞİL İSYANIM BOZUK DÜZENE VE NAZIM YILMAZ ADI ALTINDA KİMLİĞE SAHİP UZUN SAÇLI BİR LONSO MANA )
Yazılarım (bu geceden itibaren dahada sıklaşıcak bundan sonraki ilk yazım ArkadaşlıkBağları adı altında olan bir tür şiirizimli formatlarda ilerleyen bir yazıt olucak)
Esen Kalın
BENZER  Web Sitesi Tanıtımları : Teknolojiden Haberler

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi