Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 18.10.2017

J.J. Abrahms’ın Westworld’üne Başlamış Bulunuyorum

10 ay önce yazıldı, 65 kere okundu. 1

Merhabalar. Son birkaç gündür ciddi bir halsizlik, üşütme, göğüs batması, hastaneler falan filan derken evde yarı uyur yarı öksürür vaziyette baya vaktim oldu. Gündüzleri olmasa da uyuyamadığım geceler boyunca Westworld izlemeye başladım ve dizi baya sardı diyebilirim. J.J. Abrahms yine başarılı bir işe imza atmış gibi gözüküyor. Birazcık araştırdım, 11 milyondan fazla izleyiciye de ulaşmış durumda. Şuanda ilk sezonu sezon finali yaptı, 2. sezon için bekliyoruz.

Westworld, ziyaretçilerin merkeze gelip oradaki hikayelere katılabildiği bir mekan diyelim. Bu mekanın içerisinde sağlam mühendisler tarafından hazırlanmış aşırı gerçekçi insanlar var ve bu insanlar hikayelere göre tekrar tekrar programlanıp o hikayeyi gelen konuklara oynatıyorlar. İçeri girip sıka sıka ilerleyebiliyosunuz ya da kendinizi oldukça gerçekçi hikayenin akışına bırakıp dünyadan bir süre de olsa kopabiliyorsunuz. Robot olduklarını bilmeseniz hiç yadırgamayacağınız insanları öldürebiliyor, işkence edebiliyor, ya da onlarla cinsel ilişki yaşayabiliyorsunuz. Her türlü kafadaki konuklara her türlü hizmet var anlayacağınız. Öldürüyorsunuz, götürüp tamir edip yedek parçaları takıp gene getiriyolar, sorun yok.

Ancak asıl mesele o merkezde dönen olaylar. Ford ve Arnold ( ortalıkta yok ) arasında geçen büyük bi meseleyi işliyor aslında dizi bence. Ve esrarengiz meseleler de çok. Mesela bir mühendis var, kendisini insan sanıyor, halbuki o da robot falan filan. Çok şeyapmiyim de izleyenlere ayıp olmasın.

Ek olarak, diziyi izlerken ekranı görebilecek çocuk veya ailenizden bireyler olmamasına dikkat etmenizde fayda var. Çıplaklık ve cinsel içerikler her bölümde mevcut. Anormal bir durum yok ancak utanmanıza veya kardeşlerinize kötü örnek olmanıza ( onlar olayı farklı algılayacağı için ) sebep olabilir. Benden uyarması.

Aşağıdaki video da sizlere 2. sezon hakkında bişeyler çıtlatabilir. Ben izlemedim, izlemicem…

BENZER  Facebook Messenger İle Kolay Sohbet

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi