Kategorinin yazıları gösteriliyor Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 18.1.2018

» Teknoloji – Bilişim Kategorisindeki Yazılar

Genel Konular
436 9 0

Wunderlist İle İş Dağılımlı Yapılacaklar Listesi

Merhabalar arkadaşlar. Kısa bir aradan sonra bir blog yazımızda daha birlikteyiz diyerekten başlayalım. Wunderlist isimli web uygulamasından bahsedeceğim ve bu ve buna benzer uygulamaların işlerimizi ne kadar kolaylaştırdığını örneklendirmeye çalışacağım. Kendi işimden bili...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
297 9 0

Klavyemize Özel Tuş Kombinasyonları Eklemek

Merhabalar arkadaşlar. Bugün az önce bir tuhaflık farkettim. Geçenlerde masaüstü bilgisayarımın klavyesiyle ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve kablolu standart bir klavye aldım geldim eve. Ancak az önce farkettim ki, < karakterini yazdırabileceğim bir tuş yok klavyede.. Dolayı...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
282 9 1

WHM’ye Dosya Yöneticisi Kurmak

Merhaba arkadaşlar. Bir kaç gün önce çalıştığım firma olarak fiziki sunucuya geçme kararı aldık ve dün sunucumuz radore den açıldı ve teslim edildi. Bununla birlikte bir taraftan da sunucu yönetimi yapıyor olacağım için bu tarz yazıları ilerleyen zamanlarda daha çok görebil...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
291 9 0

Google’da Bir de Böyle Arama Yapın

Geçenlerde bi sitede bir makale gördüm ve google aramalarının ne kadar kullanışlı olduğunu yeniden farkettm. Google, sadece bir arama motoru değil bunu asla unutmamak lazım. Bir çok farklı hizmeti var ve hepsinin de hakkını bana kalırsa iyi veriyor. Konumuz bu değil ama, işin ciddi...

3 sene önce yazıldı.
Mobil Teknoloji
505 9 5

Turkcell T50 Hakkında

Merrrhabalar arkadaşlar. Gece gece uyandım uyku tutmadı, geleyim bişeyler yazayım dedim. Yaklaşık bir hafta önce de LG G2’mi garantiye göndericem diye gittim tarifeye ek T50 aldım. Garantiden telefonum gelince nakite dönüştürürüm veya veririm birine kullanır dedim. Bi süredir...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
2.243 9 0

Kurumlar İçin Yandex.Mail

Merhaba arkadaşlar. Bu yazımızda çok ayrıntıya kaçmadan kurumlarda yandex mail kullanımını ve getirdiği kolaylıkları ve saçmalıkları anlatacağım. En azından gördüğüm kadarıyla. Şuan çalıştığım hukuk bürosunda mail sistemi için alt yapı olarak yandex kullanıldığı...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
148 9 0

Memleketimizde Twitter Yasağı

Dün işten eve geldim twitter’a bir bakayım dedim, millet yasaktan falan bahsediyor. Dedim ben nasıl giriyorum? DNS’lerimin Google DNS olarak ayarlı olduğunu unutmuşum tabi.. İşin aslı trajıkomik. Her kim olursa olsun başta, Twitter kapatmak nedir arkadaş. İster Tayyip is...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
553 9 1

Casperturk.com Saçmalığı

Merhabalar. Geçenlerde, geçenlerde dediğim de geçen ayın 19’u tam olarak, bir bilgisayar siparişi verdim casperturk.com’dan. Bloğumda da yazmıştım zaten. Bi Casper Ultrabook alayım dedim SSD’li dokunmatik ekranlı falan. Çalışmalarım hızlansın vesaire diye. Bıkmı...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
128 9 0

Çalışırken Sosyal Medya

Sosyal medya dediğimiz nimet, her kişinin evinde, işinde, en azından aklının bir köşesinde değil mi? Öylesine yoğun bir kullanımı var ki günümüzde sosyal medyanın, hayatımızdaki her şeyi etkileme gücüne bile sahip. Her insan aynı anda aynı şeyi yapmadıkları için, kimin ne...

4 sene önce yazıldı.
Mobil Teknoloji
420 9 0

QR Kod Nedir ve Nasıl Kullanılır

Merhaba arkadaşlar. Bugün daha önceden bir firmaya hazırladığım qr kod için revize istendi ve benim de bu olayı kendi sitelerimde uygulamak ve buradan da anlatmak geldi aklıma. Gayet hoş bir olay. QR kodumuz aslında bir resim dosyası. Fakat telefonumuzdaki okuyucuya gösterdiğimizde...

4 sene önce yazıldı.
Toplam 3 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.123

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi