Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 291 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 19.2.2017
Bu yazı 11.01.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Nedir Bu Sakallarımın Benden Çektiği?

3 sene önce yazıldı, 107 kere okundu. 0

Yaklaşık bir aydır falan elim yüzümden düşmüyor. Sıkıntıdan mı, stresten mi, üzüntüden mi bilmem neden.. Ama can sıkıcı bir hal almaya başladı bu. Bişeyle uğraşıyorum, ulan bi bakmışım parmaklarımın ucunda iki üç tane sakal.. Tamam arada bir çekiyodum böyle fazlalık gördüğümü, hoşuma gidiyodu falan ama, artık biraz abarttım sanırım. Uzun zamandır traş olmamama rağmen hala kaydadeğer bi sakalım yok.. Bitirene kadar da durmicam sanırım. hayırlısı :D

Bugün buradan bir tarih atıyorum kendime ve artık elim ne zaman gitse yüzüme durdurucam bir şekilde. Farketmediğim zamanlar için bişey yapamam ama çoğu zaman farkında oluyorum bu durumun. Artık bi dur dicem ya bu ne lan dicem!?! Zaten genelde wordpress‘le uğraşırken oluyor. Bi yandan kod yazarken bi yandan bi bakıyorum yoluyorum yüzümü gözümü amk.. Nazım yapma etme lan..

Bu yazıyı da neden yazdım olayına gelince, nabayım be kardeşim. Dağın başındayım, ailemden başka kimsecikler yok buralarda muhabbet edeceğim. Hem de burdan yazınca biraz kendi kendime söz geçiririm diye umut ettim. Umut garibin de pastası olunca.. hayırlısı diyelim tekrardan. Ben bi mutfağa gideyim geleyim bişeyler atıştırayım. Sonra da bi dizi izler yatarım heralde. Ama sakallarla uğraşmak yok ! ;)

Haydi görüşmek üzere.

BENZER  Yanlış Şekilde Otorite, Yanlış Yönlendirme

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi