Son Yazılarım Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 25.6.2017
Eglence - Multimedya
62 9 0

Elementary İzleyin Derim

Su gibi geçen bir diziden bahsedeyim. İlk önce söylemem gereken bir şey var. İlk bölümü izlerken biraz itici bulacaksınız. Çünkü baş karakterimizin ismi Sherlock Holmes ve açıkca söylemek lazım ki ilk bölümlerde ( yani en fazla ilk üç bölümdür ) biraz amatör kalıyor diğe...

4 sene önce yazıldı.
Mobil Teknoloji
397 9 2

Android Uygulaması Hazırlasak?

Merhabalar. Ard arda Sherlock Holmes çakması bir yabancı dizi olan Elementary bölümlerini izledikten sonra uykum açıldı ve bir şeyler yazayım dedim. Yazımızın konusu: “Android Uygulaması Hazırlamak” Takdir edersiniz ki hızlı bir şekilde gelişen ve hala gelişmekte o...

4 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
186 9 0

Benim Süper Kahraman’ım

Süper Kahramanlar’ı sevmeyen yoktur herhalde aramızda ? eğer var ise boşa sevme duygusu ona bahşedilmiş  diyebilirim açık yüreklilikle, başlıkta da anlaşıldığı gibi bugün Süper Kahramanlar ile alakalı bir şeyler yazmalıyım diye düşündüm. Neden düşündün derseniz&...

4 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
96 9 0

Sevgili nedir amınakoyayım ?

Bir dakika saatimi çıkarttım. Bu kolumda olduğu sürece hiçbir şey yazamıyorum. Yazsam da rahat edemiyorum…Bugün güzel bir gün hava soğuk dışarı çıksam mı çıkmasam mı ? düşüncelerinde geçti. Bugün güzel bir gün çünkü güzel. Bugün herhalde  “bugün̶...

4 sene önce yazıldı.
Mobil Teknoloji
89 9 0

WordPress, Telefonumdaki Yerini Aldı

Uzun zamandır wordpress kullaniyorum. Ancak ilk defa android uygulamasından giriş yapıp bloglamaya başladım bugün. Eğer telefonunuz büyük ekranlı bir akıllı telefon ise gerçekten de keyifli bir deneyim sunuyor wordpress’ in andorid uygulaması. Uygulama ile normal wp-admin üze...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
103 9 0

Merhaba Sobalı Günler

Merhabalar. Kış günlerine yaklastigimiz bu zamanlarda sobanin basinda otururken bi yazı yazmak istedim. Ne sogugu severim ne kis gunlerini. Ama yine de su sobanin başına oturunca insana ilginc ve hafif guzel bir his veriyor. Birazdan fotografta gördüğünüz caydanliktaki cayi icicez mesela....

4 sene önce yazıldı.
Bloğum
94 9 0

Yeni Temamız İle Yayına Başladık Diyelim

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir süredir bloglamaya ara vermiştim. Şimdi yeni bir tema ile tekrar başlamak istedim. Zaten bir önceki yazımda da belirtmiştim. Ancak bu sefer temayı kendim yazmadım. Ayıracak vakit bulana kadar baya bir zaman geçecekti çünkü. Bende bakındım biraz etrafa, ...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
65 9 0

Yakında Yeniliklerle Buradayım

Merhabalar dostlar. Bir süre ara verdim blog işlerine. Daha doğrusu internete ara vermiş bulundum çünkü memlekete falan gittim. Onun dışında işlerim güçlerim karmaşıktı. Herneyse işte. Yaklaşık bir ay kadar sonra falan daha sıkı bir şekilde bloglayacağım. Hatta sitede baya...

4 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
123 9 0

Tatilden Geldim Conilerrr

Vay anasını günlerdir yazı yazmamışım bu yazıyıda Nazım sayesinde yazıyorum. Baktım blogda bir yazısı var; “ah kubilay şerefsizi sen neden oturup bi çızgı yazıyazmıyorsun ” dedim kendi kendime. Sonrada aklıma tatildeki anılarımı yazayım lan bari fikri geldi. Baş...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
176 9 0

Yanlış Şekilde Otorite, Yanlış Yönlendirme

Öncelikle yazıya başlamadan önce bloğumdan özür diliyorum. Epey bir zamandır açıp bakmadım bile. Ama elbette geçerli sebeplerim var. Öpüyorum canım benim. Şimdi gelelim konumuza. Çok değil az önce Ali abimle konuştuk. Bu yüzden yazmak istedim aslında. İlk olarak belirtmek i...

4 sene önce yazıldı.
Toplam 30 sayfa, 20. sayfa gösteriliyor.« İlk...10...1819202122...30...Son »

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi