Son Yazılarım Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 25.6.2017
Müziğim
85 9 2

Grup Istanbul Power Garage TV de

Merhaba arkadaşlar. Dahil olduğum bir grubu tanıtıcam şimdi sizlere. Ardından da Power Garage TV’deki bir performansımızı izleyebilirsiniz. Bildiğiniz gibi Power Garage TV amatör müzisyenlere profesyonel destek veriyor. Sağolsunlar varolsunlar diyelim. Gruptan biraz bahsedelim....

4 sene önce yazıldı.
Müziğim
115 9 0

Gültepe EML Rock and Purple 2013

Arkadaşlar geçen gün Malik’ciğimin yarışmasına gittim destek olma amaçlı. Daha önce de hem yarışmacı hem de seyirci olarak çok gitmişliğim vardır Maltepe Üniversitesine. Yarışmadan pek memnun olmamakla birlikte, fırsatları değerlendirmek adına her türlü katılımda bu...

4 sene önce yazıldı.
Müziğim
236 9 0

Iyi ki Varsiniz Sarkilar

Şarkılar.. Bir zamanlar dilimden, daha doğrusu yüreğimden düşmeyen şarkılar. Ah ah. Sazlıklardan havalanan bir ördek gibi sesin.. Haydi dön, tut elimi istiyorum tut! tut yeniden.. Şarkılar.. En kara günlerimden geriye kalan kirli anılar. Daha doğrusu, ” ah be ne kadar sevmi...

4 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
63 9 1

Windows 8 Deneyimim

Merhabalar. Biliyorsunuz Microsoft yeni bir işletim sistemini çıkarttı, test ettik, sonra piyasaya sürdü. Televizyonda da bir sürü reklamı döndü. Sıkı bir Windows 7 kullanıcısı olan ben, 8’e geçmek için bayaa düşünmüştüm. Gerçi benim düşüncem harddiskimdeki dosyalar...

4 sene önce yazıldı.
Wordpress
105 9 0

WordPress’i Taniyalim

Merhaba arkadaşlar. Web sistemleriyle uğraşan bir çok insan wordpress‘den zaten haberdar. Biz bilmeyenlerin, daha önce duymayanların veya kullanmamış olanların kafasında bir şeyler belirmesine yardımcı olmak için biraz anlatalım yine de. Öncelikle, wordpress php ( linux ) ta...

4 sene önce yazıldı.
Duygusal
98 9 0

Gelmeye de Bilirsin

Duyuyor musun? Güzel. Şimdi iyi dinle. Önce sabır, önce sevgi, önce ilgi.. Önce istek, önce.. aşk.. Sonra sen gelirsin. Gelmeye de bilirsin. Gidersin, Ben ayran söylerim sen dönersin diye. Oturur belki martılara simit kırıntıları.. Yok yok, dönmezsin. ...

4 sene önce yazıldı.
Müziğim
169 9 0

Beste Yapmak

Duygularımızı ifade etmenin türlü türlü yolları vardır aslında. Kimileri şiirler yazar, kimileri resimler çizer, kimileri oturur yazılar yazar uzun uzun, içten ve samimi. Kimin hangi konuda kendini iyi bulduğuyla ilgili değildir bu, yapmayı sevmesi yeterlidir ve kendini ifade ettiğ...

4 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
75 9 0

Kubilay Vurmaca !

Merhaba sayın sevgili arkadaşlar. Bir önceki oyundan esinlenerek yeni bi oyun yapayım dedim ve kurban olarak Kübülayı seçtim. Kendisini havada kara yerde gökte hep vurmak istediğimi bilirsiniz. Eğer siz de ” ben de vurucam lan! ” diyosanız eğer, ahanda alın b uyrun burdan ...

4 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
89 9 2

MrV Hunting Time !

Merhaba sayın sevgili arkadaşlar. Sitemin tekrar açılması şerefine, hani şu hoscakal.tk daki zamanlarımızdan kalma oyunlarımızdan biri olan MrvHunting oyununu tekrar canlandırdım, yayınladım. Canım sıkıldıkça yenileri eklenebilir. İstek yapabilirsiniz falan filan her neyse işte...

4 sene önce yazıldı.
Müziğim
83 9 0

Yarim Kalan Sarap

Uzun zamandır neydi neydi o şarkı diye yanıp yakılıp aradığım, ismi bir türlü aklıma gelmeyen bir şarkıyı paylaşıyorum şimdi. Çokzel duygular uyandırıyor insanda dinlerken. Müzikalite olarak da iyiler bence gayet. Fazla bişey demeye gerek yok, buyrun dinleyin bakalım siz nele...

4 sene önce yazıldı.
Toplam 30 sayfa, 29. sayfa gösteriliyor.« İlk...1020...2627282930

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi