Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 20.7.2017
Bu yazı 29.05.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Sabahları Kendi Şarkılarımı Dinlemek Gibisi Yok

4 sene önce yazıldı, 68 kere okundu. 0

Sabahları erken kalkmaya başladım artık. Telefonuma İKİ TANE  alarm kurdum, biri 7.30 diğeri de 7.45. 8 de uyanıyorum kendi kendime, kalkıyorum bilgisayarım zaten açık oluyo sürekli, açıyorum bi şarkı üzerimi giyiniyorum yüzümü yıkıyorum falan. Sonra kulaklığımı takıyorum açıyorum telefonumdan şarkılarımın listesini. Baştan dinlemeye başlıyorum. Şimdi kendi şarkılarımı övmeyeceğim tabiki. Övülecek pek bi tarafları da yok zaten. Ama duygular kendi duygularım, sabah benim sabahım, müzik benim müziğim olunca insan çok iyi hissediyor.

Bazı şarkıları sanki yaşamadan önce yazmışım, yaşadıktan sonra cuk oturmuş gibi, sanki neler yaşayacağımı biliyomuşum gibi.. Bi de bazı şarkılar var, yapmışım kaydetmişim sonra unutmuşum resmen. Dinleyince aa böyle mi çalmışım diyorum, bazen hoşuma gidiyo bazen oha malmışım diyorum. Oha ses bak dediklerim çok oluyo tabi.. :D Allah böyle bi ses vermiş, kimseye vermesin asdf

Cuma günü de bir iki şarkımı bizim okulun festivalinde çalıcam söylicem galiba. Gerçi daha Ahmet abiden gitarımı alamadım amk. Gitarımı sakındığımdan değil de, gitarımdan hiç ayrı kalmak istemediğimden, bir daha kimseye gitar bırakmıcam ya. Kaç günlerdir evdeki diğer gitarlardan tat falan alamıyorum. İstediğim gibi olmuyo hiç. Bi arayayım bugün de ayarlasın artık cumaya kadar.

Neyse günlükcüm. Yeni tasarımla uğraşayım biraz. Yorum kısmı falan aktif değil. Onları halledeyim. Bir de müzik çalar ve sosyal medya bağlantılarımı yerleştireyim. Üşeniyorum gerçi.. Masamın başında diğer sitelerle ilgilenmekten ne vakit kalıyor ne hal kalıyor ama.. Olsun yapıcaz bişeyler artık. Görüşmek üzere günlükcüm.

BENZER  Yabancı Dil Konuşarak Öğrenilir

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi