Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 18.10.2017
Bu yazı 15.05.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Sanal Bebek

4 sene önce yazıldı, 133 kere okundu. 0

Küçüklüğümüzün en gözde oyuncağıydı hatta küçükken şahsımı ölümüyle bir hafta boyunca ağlatmış, yaslara gark eyletmiş bebekti !! limon sarısıydı bi de benimkinin rengi hiç unutmam. Geceleri kalkardım onun için “Acaba acıkmışmıdır tuvaleti gelmişmidir” diye her gece uykusuz bir şekilde şafağı beklerdim. Aslında çok iyi bir oyuncaktı Sorumluluğu,Şefkati bize en iyi anlatabilecek türden birşeydi.

Onda var bende neden yok diye ne kavgalar ederdim. Hele ki kaç yaşında muhabbetleri vardı. En yaşlısı en iyi seçilirdi mahallede kullanıcısı popüler olurdu. Ah ne günlerdi, o günlerden birini anlatıcam..

Yağmurlu bir kış sabahıydı  aylardan ocak günlerden bilmem hangisiydi küçüktüm o zamanlar gayet küçük tuvaletimi yaparken taharetlenmiyordum tuvalet kağıdı kullanıyordum. Televizyonlarda sürekli dönen Sanal Bebek reklamlarını görüyordum gördükçe benimde olmalı diye içimden geçiriyordum. O günün akşamı   babama yalvarıp yakarmaya başladım. Alırız oğlum dedi bir anda ben bir mutlulanmıştım var ya beni tutana aşk olsun. Ertesi gün oldu babam geldi ve dediki “olum sipariş verdim bir kaç güne gelir“. Babam sürekli sipariş verirdi herşeyi ( aslında almamak için direnme çabalarıydı) birkaç gün geçti ben somurtmaya başladım artık gına geldi babama “alıcam lan alıcam“dedi. Ertesi gün kapı açıldı babamın elinde kocaman bi paket elime verdi onu, o an babam gözümde çocuğumu ilk ellerime veren bir doktor gibiydi  oan ben dünyanın en mutlu babasıydım amma anlam yüklemiştim. Mahallede limon sarısından olan hiç sanal bebek yoktu o yüzden çok farklı bir baba olduğumu düşünüyordum. Bu arada mahalle derken bizim sokak işte

Neyse herkes de şimdi bu bebekten var aman allahım mahalle bildiğin sanal bebekten geçilmiyor. Bende benim bebeğimle herkese hava atma çabalarındayım  neyse günler haftaları haftalar ayları aylarda 1 yılı kovaladı benim bebek aşırı büyümüştü. Gece yatarken yastığımın altına koydum. Sabah bir uyandım! benim çocuk altına yapmış ve altına yaptığı için ölmüş! o kadar çok ağlamıştım ki feryat figan etmiştim. Kakası kokmuş diye öldü hayvan bildiğiniz  İşte o an yemin etmiştim dayılar teyzeler bir daha ki sanal bebeğimi daha iyi besleyeceğim diye. Şuan elimde sanal bebeğim var ve size bu yazıyı onla beraber yazıyoruz. O çok iyi şuan yemeğini falan hep yedirdim mükemmel derece mesud. Büyüdükçe sizlere onunla geçirdiğim anıları burada yazıcam. He bu arada ismi Müren ismiyle hitap edilmesini çok seviyor.

BENZER  Tanrının kuluna torpil geçtiği bir an daha!

 

Kubilay Altunbaş ( Mürenist)

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi