Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 23.8.2017
Bu yazı 09.03.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Web Sitelerinizde Kullanabileceğiniz Simgeler

4 sene önce yazıldı, 126 kere okundu. 0

Merhaba arkadaşlar. Gece gece bir sitenin arayüzünü daha hazırladım. Uyumadan önce bir şeyler yazayım dedim. Web sitelerinin arayüzlerini hazırlarken, çoğu zaman kullandığımız yazılımların verdiği görsel içerikler yeterli gelmez. Örneğin Photoshop kullanarak bir web site arayüzü hazırlıyorsak, simgeler ( icon ) için google amcayı ziyaret etmemiz gerekir çoğu zaman. Veya arşiviniz varsa daha önceden biriktirdiğiniz görselleri kullanırsınız.

Ben şimdi size yine bu ihtiyacımdan dolayı google’da gezinirken keşfettiğim bir siteden bahsedicem. Sitemizin ismi Icon Archive. Şöyle ki, sitedeki arama çubuğunu kullanarak bir yığın iconun arasından size lazım olanı png gibi bir kaç formatta edinebiliyorsunuz. Örneğin sitenizdeki menüye ” Fotoğraflar ” diye bir buton eklediniz. Ve buna bir icon eklemek istiyorsunuz. Yukarıda linkini verdiğim siteye girip arama çubuğuna ” photo ” yazdığınızda, önünüze tonlarca grafik çıkıverecektir. Gayet kaliteli içeriği olan sitede, birbiriyle uyumlu iconlar da bulmanız kolay. Zaten anasayfadan takip ederseniz, paket paket bir sürü icon seti göreceksiniz.

Web Siteleriniz İçin Simge ( Icon ) Arşivi

Tasarımlarınızda başarılar. Görüşmek üzere.

BENZER  Yandex Mail Imap ve Mobil Kurulumları Önerilerim

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi