Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 25.7.2017
Bu yazı 11.05.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

WordPress Kişisel Blog Temamı İndirebilirsiniz

4 sene önce yazıldı, 87 kere okundu. 0

Merhabalar. Az önce kişisel sitemin bloğu için yeni bir wordpress teması hazırlamaya başladım. Biraz kendime vakit ayırayım dedim ve bi webmaster kendine anca bloğuna tema yaparak vakit ayırabilirmiş bunu öğrendim. Yeni tema için bir sürü fikir var kafamda ama biraz üşengeçlik var. Bakalım neler çıkacak ortaya. Bu hafta bu temayla devam edeceğim yayına galiba. Hem de indirmek isteyenler önceden bloğuma bakarak temamı inceleyebilirler. Belki birine lazım olur belki birinin işini görür diyerekten ve kendimi yeni temayı yapmaya zorlamak için paylaşıyorum temamı. Zaten ahım şahım da bir şey değil. Ama genel olarak internette dolaşan temalardan biraz farklı ne de olsa. Lafı fazla uzatmayayım. Bir kaç özelliğinden bahsedeyim.

Temada öne çıkarılmış görsel özelliği mevcut. Yani yazınıza ekstra bir resim eklemeyecekseniz yazı paneliyle işiniz yok demektir. Öne çıkarılmış görsel olarak ekle dediğinizde hem anasayfada slider’da, hem slider’ın altındaki son yazıların gösterildiği alanda hem de yazıya girdiğinizde sol üstte sıkıntısız bir şekilde boyutlandırılmış olarak gözükecektir fotoğraf veya resim.

Onun dışında en çok yorum alan yazı en popüler yazılarım olarak listeleniyor. Oradaki < li> lerle oynayarak ister kendi menünüzü, ister kendi listenizi oluşturabilirsiniz. Biraz codex’e hakimseniz wordpress biliyorsanız az çok ayarlarsınız zaten. Kategoriler de aynı şekilde, otomatik olarak çekiyor bütün kategorilerinizi. Ben rasgele listelettim, isteyen yine kodlarla oynayıp alfabetik, en çok yazıya göre falan listeletebilir tabi.

Temanın bana göre en önemli olayı arkaplan olayı. İnternetten edindiğim bir js ile birleştirdim tasarımı. Belirlediğiniz fotoğraflar dönüyor arkada üzerinde bir pattern yerleştirilmiş şekilde. Yabancı warez temalarda görüyoruz böyle özellikleri genelde, benim de hoşuma gidiyor açıkcası. Ne kadar kasarsa kassın. Hit peşinde koşmuyoruz ve ille de girsin birisi okusun nolur demiyoruz sonuçta. Yani ben demiyorum, sizi bilemem. Kodlarla oynayıp istediğiniz şekle sokarsınız :)

BENZER  Tamamen Yönetilebilir ve Mobil Uyumlu Kurumsal Wordpress Web Arayüzü

Üstteki bar tamamen manuel olarak düzenleniyor. Ama isterseniz kategorileri falan otomatik listeletebilirsiniz menüde. Logo bölümü yok. Logom yoktu çünkü. Gerçi hala yok ama gerek duymuyorum.. Belki ilerde bir gün.. Beceremiyorum da logo yapmayı zaten. Herneyse.

Sağ üstte kendi kayıtlarımı paylaştığım müzik bölümü var. Orası da header.php den elle düzenleniyor. Ben en son yaptığım kayıt neyse onu yerleştiriyorum dinleyen dinliyor. İstemeyen kaldırabilir. Onun yanında da sosyal paylaşım linklerim mevcut. Hepsini manuel olarak değiştirebilirsiniz header.php den.

Lafı fazla uzatmayalım dedik, iyice uzattık. Buyrun indirebileceğiniz link aşağıda. İstediğiniz gibi istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Hatta tema benim diye ortada bile gezebilirsiniz. Umrumda değil açıkcası. İşine yarayan biri çıkıp da kullanırsa ne mutlu. İyi günler diliyorum herkese. Sorularınız var ise yazının altına yorum bırakabilirsiniz, vakit buldukça ilgilenirim.

İndir: http://nazimyilmaz.com.tr/dosyalar/wordpresstemam1.rar

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi