Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 13.12.2017
Bu yazı 24.02.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

WordPress Reset Eklentisi ve Kullanımı

4 sene önce yazıldı, 5.332 kere okundu. 2

wordpress-reset-search

Merhaba arkadaşlar. Kısa bir aradan sonra wordpress paylaşımlarına geri dönelim dedim. En azından ufaktan bişeyler paylaşayım, arayı soğutmayalım :) Şimdi tanıtacağım eklenti gayet basit ve aşırı derece işe yarar bir eklenti. Peki nedir bu WordPress Reset ?

Wordpress Reset eklentimiz, wordpress sitemizde hiç bir dosyayı silmeden, veritabanı temizliği yapmamızı sağlıyor. Tabi bu temizlik işe yaramayan tabloları falan kaldıran türden değil. Bu temizlik, herşeye sıfırdan başlamamızı sağlıyor. Atıyorum, bir dolu ayar yaptınız, deneme yanılma kullanarak bir site oluşturmaya çalışıyorsunuz, bir tema kurdunuz ve herşeyi ona göre ayarladınız fakat başka bir tema tercih etmek zorunda kaldınız. Tamamen farklı yapıda ve farklı eklentiler ile birlikte çalışan bir tema tercih etmiş olabilirsiniz ve bütün ayarları tek tek elle geri almak yerine veya tüm dosyaları vesaire kaldırıp yeniden atıp yeniden kurmak yerine, WordPress Reset eklentisini kullanabilirsiniz.

Eklentimiz beş yıldızlı bir eklenti. Yani işlevi gayet basit aslında ama iyi düşünülmüş bir eklenti bana kalırsa. Kullanımı ise şöyle;

Eklentimizi indirip plugins klasörüne attıktan sonra aktifleştiriyoruz. Daha sonrasında wp-admin’de sol üst köşede, tıkladığımızda bizi sitemize götüren bir bölüm var. O bölümün üzerine geldiğimizde Reset tuşunu görüyoruz. Tıkladığımızda onay istiyor ve artık anadan üryan bir wordpress sahibi oluyoruz saniyeler içerisinde.

Hiç bir dosyamız silinmiyor, hiç bir dosyamızda bir değişiklik yapılmıyor. Güzel yanı da bu zaten. Kendi de dahil tüm eklentileri de devre dışı bırakıyor. Başlangıçta nasılsa, resetledikten sonra da o hale geliyor wordpress’ciğimiz.

Wordpress Reset yazdığımızda her yerden ulaşabilirsiniz eklentiye ama ben yine de bir link vereyim size, tıklayın indirin. Buyrun link;

http://downloads.wordpress.org/plugin/wordpress-reset.1.3.3.zip

Başka bir yazıda görüşmek üzere arkadaşlar :) Bol WordPress’li günler !

BENZER  Wordpress Tema Kurulumu ve Bir İki Ayrıntı

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

  • emre

    murat ne garip adamsın

  • murat

    herseyim gitti butun ameklerim gitti .herseyiniz siliniyo arkadaslar tum yazılarım gitti aylardır emeklerim gitti .butun içerikleriniz siliniyo kesinlikle yuklemeyin

    • Arkadaşım, zaten bu dediklerini kısayoldan yapabilmek için kurulan ve kullanılan bir eklenti bu. Android markette yorum yapar gibi konuşmayın lütfen, çok yanlış gelmişiniz siz.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi