Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 28.6.2017
Bu yazı 21.01.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

WWT Yemek Temamız Yakında Yayında

3 sene önce yazıldı, 136 kere okundu. 2

Merhaba wordpress severler. Bu aralar çeşitli süprizler barındırıyorum. Bu süprizlerden biri de bir kaç güne satışa hazır olacak wordpress yemek tarifi teması. WWT nedir diyenler olabilir, o henüz süpriz. Çok yakında r10 üzerinden tanıtacağız WWT yi zaten. Şimdi gelelim yemek temamıza.

Öncelikle, tema gayet basit, sade, hoş bir şey oldu bence. Öyle ahım şahım özellikler koymadık ama iş görecek bir şey oldu. Öne çıkarılmış görsel desteği, tema paneli, gelişmiş özel alan eklentisi ve temaya entegresi vesaire gibi bazı profesyonel olayların ufaktan başlangıcını görebilirsiniz bu temada. Temamız ücretli olacak ancak gayet uygun bir fiyattan satışa sunulacak. Bunun sebebi temanın kalitesinin düşük olması değil, başlatmış olduğumuz projemiz için verdiğimiz ilk hizmet olması. Yani bi ” Merhaba Dünya! ” diyeceğiz.

Bu arada şehir dışına çıkıyorum bu akşam. Yani salı akşamı. Çarşamba sabahı allah izin verirse istanbulda olucam. Bir süre blog yazmaya fırsat bulamayabilirim. Gerçi benim işim belli olmaz. Bi gidelim özlediklerimizle hasret giderelim diyorum. İyi de diyorum. Hayırlısı diyorum sonra da.

Tekrar görüşmek dileğiyle dostlar. Kendinize iyi bakın !

BENZER  Wordpress'inizi Dropbox'a Otomatik Yedekleyin

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi