Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 313 yazı ve 269 yorum var.

Android: Wifi ile Kolay Dosya Aktarımı – Yönetimi

7 sene önce yazıldı, 363 kere okundu. 2

Merhaba arkadaşlar. Bu yazımda çok kullanışlı bir android uygulamasını tanıtıcam. Uygulamayı hazırlayan arkadaşı cidden tebrik ediyorum, fikir güzel, çalışma güzel, ufak tefek eksiklikleri olsa da kullanan kişiler arttıkça yapılan güncellemeler ile daha iyi olacağına inanıyorum.

wififiletransfer2Şöyle ki, ben de dahil telefonu kablo ile bilgisayara bağlayıp dosya aktarmaya üşeniyoruz. Hatta kablo aramak bulmak, nereye koymuştum muhabbetleri, sürekli telefona sokup çıkardığımız kablonun telefonun girişini aşındırması, telefonu hareket ettirdiğinde kablonun çıkıp aktarımın yarıda kesilmesi falan filan hep sıkıntı. Bunun önüne geçmek için bir çok çözüm var elbet. Mesela samsung kies var. Samsung akıllı telefonunuzu wifi ağına bağladığınızda algılayıp dosyaları ayrıntılı yönetebiliyorsunuz rehberi yönetebiliyorsunuz hatta yedekleme geri yükleme yapabiliyorsunuz. Fakat kies üzerindeki hantallığı sevmiyorum ben. Buna benzer bazı firmaların çıkarttığı cihazlara özel pc suite benzeri uygulamalar mevcut ve zaten çoğunlukla wireless üzerinden dosya aktarımına izin veriyor.

Ancak şimdi size tanıtacağım uygulama, gerçekten başarılı ve iyi düşünülmüş bir uygulama. Az bir boyutu var, google pğlayden tak diye indiriyorsunuz. Uygulamaya girip ” başlat ” dediğinizde telefonunuzu bir sunucu gibi çalıştırmaya başlıyor. Bu sunucuya bilgisayarınızdaki internet tarayıcısı ile ulaşıp dosyalarınızı yönetebiliyorsunuz. Sunucu dedik ama korkmayın, sizin ağınızda olmayan ve adresi tam olarak bilmeyen kimse telefonunuza ulaşamıyor.

Uygulamayı Türkçe olarak kullanabiliyorsunuz. Ayrıca zip dosyaları oluşturup tek bir seferde dosyaları bilgisayarınıza yedekleyebiliyorsunuz. Güzel düşünülmüş.

Bir kaç eksiği var uygulamanın. Mesela dosyaları tek bir şekilde listeliyor. Fotoğraflara bakmak istediğimizde de liste şeklinde, diğer dosyalarda da liste şeklinde. Büyük görünümlü bir fotoğraf göstericisi olsa fena olmazdı bence. Bir de, fotoğraf, video ve sesler için bir player yerleştirilseymiş uygulamaya güzel olurmuş. Uygulamanın web arayüzü bir web sayfası gibi olduğundan, gözler player arıyor aslında. İndirmeden oynatabilme olayı falan olsaymış güzel olabilirmiş.

BENZER  2 Yılda 6 Farklı Telefon Değiştirmek

UYGULAMAYI GOOGLE PLAY ÜZERİNDEN İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

İndirin deneyin, bakalım beğenecek misiniz. Görüşmek üzere !

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

4 ay önce. 60 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

4 ay önce. 38 0 Devam Et

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

11 ay önce. 170 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

11 ay önce. 214 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

11 ay önce. 85 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.