Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

» Müziğim Kategorisindeki Yazılar

Evde Kanal Kayıt Nasıl Yapılır? Cubase ve Ekipmanlar Hakkında Başlangıç

Arkadaşlar merhaba. Covid-19 ile cebelleştiğimiz bu dönemlerde internet siteme biraz vakit ayırmak istedim. Bloğun...

1 hafta önce. 14 0 Devam Et

Sanatçı Dediğimiz Tipler : Serdar’lı Türk Televizyonu Saçmalıkları

Arada sırada evdekiler izlerken denk gelip “memleket ne halde” sorusuna bazı yanıtlar bulduğum programla...

3 sene önce. 302 0 Devam Et

Dinleyin : Bu Aralar En Çok Kimlerden Hangi Şarkıları Dinliyorum

Hop merhaba! İlerleyen zamanlarda şöyle bir geriye baktığımda hatıramak isteyeceğim bir kaç şarkıyı sıralay...

3 sene önce. 503 0 Devam Et

Davacıyım Senden, Davacıyım

Düşündüm de, müzik kategorim için hiç bir şey yazmıyorum uzun süredir. Ee müziksiz olur mu? Olmaz. Bugün bir...

6 sene önce. 351 0 Devam Et

Yollarda Bulurum Seni, Seni Unutmak Mümkün mü?

” Yosun denizde saklıdır. Deniz mavide, mavi gözlerinde.. Seni unutmak mümkün mü? Yağmur, bulutta saklıdı...

6 sene önce. 1.042 0 Devam Et

Hayat Sırrının Suyunu Çeşmelerden Bulamazsın

Bugünlerde içimde dolaşan farklı farklı duyguların haddi hesabı yok. Kendimi internete, jquery ye, html’e f...

6 sene önce. 1.109 0 Devam Et

Yeni Beste: Melek

Bugün 2014’ün ilk günü. Geçen sene bugün de bir şarkı kaydetmiştim, geçen yazılarımdan birinde “...

6 sene önce. 308 0 Devam Et

Bütün Yıl Bu Şarkıyı Dinlerim

Eve geldiğimde bilgisayarı açtım ve açar açmaz yaptığım ilk şeydi bu şarkıyı açmak. Nedendir bilmiyorum ö...

6 sene önce. 356 0 Devam Et

Aynda’dan Hareketli Şarkılar

Ayna candır, canandır, duygulandırır ağlatır, sevindirir neşelendirir, eğlendirir, duyguları coşturur, öyledi...

6 sene önce. 691 0 Devam Et

Sen de mi Leyla?

Leyla ile Mecnun iyidir. Cidden. Ama nedense 2-3 bölümüm var izlemediğim. Evde internetimin olmamasından dolayı sa...

7 sene önce. 412 0 Devam Et

Rap Müzik Yasaklanmalı, Saklanmalı

Arkadaş geliyorum şuraya masama oturuyorum, Enes sağolsun güne hayko cepkin – berteraf et ile başlayıp, sago...

7 sene önce. 412 0 Devam Et

Çalışırken Bira.Fm, Uyurken JoyTürk Akustik

Müzik her yerde. Müzik her işin yanında, kahvaltı masasında bazen, bazen yolda kulaklıklarımızda. Bir sürü t...

7 sene önce. 316 0 Devam Et

Ferdi Tayfur – Sevda Yelleri ( Günaydın şarkımız )

Bu sabah biraz zor uyandım işe de biraz geciktim. Kahvaltı da canım istemedi. Böyle tuhaf bi haldeyim yine niye bil...

7 sene önce. 503 0 Devam Et

Adaletin Bu mu Dünya?

Selda Bağcan’dan dinlenir bu şarkı. Dinlenildiği zamanlar değişkenlik gösterir. Mesela yalnızsındır kafa...

7 sene önce. 251 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.