Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Davacıyım Senden, Davacıyım

6 sene önce yazıldı, 351 kere okundu. 0

Düşündüm de, müzik kategorim için hiç bir şey yazmıyorum uzun süredir. Ee müziksiz olur mu? Olmaz. Bugün bir web projesinde ilerlerken açtım beste – cover müzik klasörümü, ne dinlesem falan derken bu şarkı çıktı karşıma. Sevilmişti (!) bu şarkı zamanında. Açtım, ben de daha çok sevmeye başladım. Aslında kendi şarkılarımı açıp dinlemem öyle çok. Kaydederim, bikaç kere dinlerim ne yapmışım ne etmişim diye bakarım, sonra kalır öyle normalde. Bu şarkı ve bir kaçı hariç galiba bu duruma. Neyse..

” Uzun zamandır seni görmedim, aşık oldum hiç mi bilmedin? Sen hep kendi dikine gittin. Davacıyım senden. Davacıyım ! ” demişiz Kubilay’cığımla birlikte bu şarkıda. Sözlerinde Kubilay yardımcı oldu evet, ama sadece ben yaptım vokalleri. Zaten öyle hemencecik ortaya çıkan bi şarkı oldu ama güzel de oldu. Kubilay oturdu bilgisayara, yazmaya başladı aklına geleni. Ben de oturdum düzenledim. Sonra elime gitarı alıp ısınmaya çalışırken güzel melodiler çıktı ortaya. Bir de baktık kaydetmeye başlıyoruz şarkıyı. ( Özledim lan seni gene şerefsiz! )

Yukarı bi player ekledim, ordan dinleyebilirsiniz şarkıyı ama isterseniz müziklerimi paylaştığım alt siteme girip diğer şarkılarıma da bir göz atabilirsiniz. Müzik sitemi de bi hevesle açtım, epeydir güncellemiyorum. Bir müşterim de girmiş bakmış, bana mail gönderdi ” şu şarkıların altlarına sözlerini de yaz da, dinlerken okuyabilelim ” diye. Aha dedim dinleyen takip eden varmış, iyi :D Buyrun sitenin linki de aşağıda bu arada. Tıklayın bi bakın bakalım.

http://nazimyilmaz.com.tr/muzik

Son olarak, müzik herşeydir be. İstanbul’a geldim geleli gitar almadım elime doğru düzgün. Gelirken gitar falan da getirmedim zaten, büyük eksiklik çekiyorum.. Ertan’ın kafasını şişirmek isterdim elektro gitarım buralarda olaydı.. Neyse, adam şanslı! Yavaştan yazıyı bitireyim de, projeye devam edeyim. Mervan abi arayıp telefonda öpecek beni yoksa. Haydin, müzikle kalın.

BENZER  4 Mayıs Cumartesi Emergenza Yarı Finalindeyiz

Görüşmek üzere

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

2 ay önce. 55 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

2 ay önce. 62 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

2 ay önce. 40 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.