Kategorinin yazıları gösteriliyor Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 298 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 25.5.2018

» Eglence – Multimedya Kategorisindeki Yazılar

Eglence - Multimedya
5 Okuma - 0 Yorum

Bir Solukta İzlenebilecek Dizilerden : La Casa De Papel

Uzun zamandır böyle bir dizi izlememiştim diyerek yazıya başlamak istiyorum. Zira izlemediyseniz bu yazıyı okumayı falan bırakıp direk gidip izlemeye başlayın derim. La Casa De Papel dizisi, darphanede yapılan bir soygundan bahsediyor bize ama ne soygun.. Daha önce izlediğiniz soyg...

1 hafta önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
14 Okuma - 0 Yorum

Sosyal Medya’da Kullanacağımız Görselleri Hangi Boyutlarda Hazırlamalıyız?

Merhaba! Ufak ama önemli bir not niteliğinde olan bu yazıda sosyal medya mecralarında kullandığımız profil, kapak ve paylaşımlar için hangi boyutları kullanacağımızı aktarmak istedim. Öncelikle, genel geçer bir sorundan bahsedeyim, evet bence sorun. Şöyle ki, artık sosya...

2 hafta önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
218 Okuma - 0 Yorum

Sosyal Medyada Es Geçmeyip Şikayet Etmemiz Gereken Paylaşımlar

Merhabalar arkadaşlar. Sosyal medya hesaplarımı yönetirken nacizane çok dikkat ediyorum saçma sapan sayfaları veya grupları takip etmemek ya da prim vermemek için. Ancak günümüzde bu işler iyice sektöre döndüğünden, bir kaç sene önce severek takip ettiğiniz bir sayfayı ticari a...

1 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
400 Okuma - 0 Yorum

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi

Merhabalar arkadaşlar. Salgın nedeniyle acayip yoğun geçirdiğim şu 4-5 gün gündüzleri çok hızlı geceleri ise çok yavaş ve sancılı geçirdim diyelim. E sürekli uyuyamıyorsunuz, doğru düzgün bir şeylerle de meşgul olamıyorsunuz. Sesiniz kısılmış hatta çıkmıyor, öksürü...

1 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
104 Okuma - 0 Yorum

Şahane Bir Not Tutma Platformu : Google Keep İle Tanışın

Merhabalar arkadaşlar. Google, hayatımızın her alanında yanımızda oluyor ve hayatı kolaylaştırmaya devam ediyor. Eski yeni bir çok hizmeti bulunan ve asıl görevi aradığımız şeyleri bulmamız olan Google, elbette arama motoru olma konusundaki başarısını verdiği diğer mükemmel...

1 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
109 Okuma - 0 Yorum

J.J. Abrahms’ın Westworld’üne Başlamış Bulunuyorum

Merhabalar. Son birkaç gündür ciddi bir halsizlik, üşütme, göğüs batması, hastaneler falan filan derken evde yarı uyur yarı öksürür vaziyette baya vaktim oldu. Gündüzleri olmasa da uyuyamadığım geceler boyunca Westworld izlemeye başladım ve dizi baya sardı diyebilirim. J.J...

1 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
445 Okuma - 4 Yorum

Franz ile Tüm Sosyal Medyaya Tek Uygulamadan Erişim İmkanı

Merhabalar. Bugün, kullanmayı düşünüp sonra vazgeçtiğim bir uygulamayı sizlere tanıtmak istiyorum. Neden kullanmaktan vazgeçtiğime yazının sonlarında değineceğim. Önce bir tanıtım yapalım. Franz uygulaması, WhatsApp, Facebook Messenger veya Skype gibi mesajlaşma mecraların...

2 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
4.587 Okuma - 2 Yorum

Youtube’da Reklamsız Video İzlemek Hayal Değil

Merhabalar arkadaşlar. Başta Güldür Güldür Show olmak üzere bir çok yayını Youtube üzerinden elbette siz de takip ediyorsunuzdur. Mesela ben, koltuğuma masama kurulup videoları izlerken zırt bırt çıkan ve ” Reklamı Geç ” demeden gitmeyen, zorla reklamı izleten ve norm...

2 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
388 Okuma - 0 Yorum

Hayatıma Giren Bir Yeni Dizi Daha

Yeni diyorum ama, dizi kendisi eski bir dizi. Yani şuan 7. sezonu falan oynuyor galiba. Ayrıca, benim için de pek yeni sayılmaz çünkü üçüncü sezondayım. E o zaman yeni kelimesini ne poh yemeye yazdın diyebilirsiniz. İnanın bilmiyorum.. Her neyse, bahsi geçene dizi The Mentalist. Gaye...

3 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
174 Okuma - 0 Yorum

Dizinin Sonunu Getirdik, Üzüldük..

Jack Bauer’lu 24 dizisini izliyordum son zamanlarda. Bu gece uyku tutmayınca gene bikaç bölüm izliyim derken, bir baktım 8. sezon 24. bölüm bitmiş. Son bölümde de ciddi anlamda duygusal anlar yaşadım diyebilirim.. 8. sezon da en güzel sezonlardan biriydi zaten. İşler acayip kar...

3 sene önce yazıldı.
Toplam 4 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.1234