Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Şahane Bir Not Tutma Platformu : Google Keep İle Tanışın

8 sene önce yazıldı, 350 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaşlar. Google, hayatımızın her alanında yanımızda oluyor ve hayatı kolaylaştırmaya devam ediyor. Eski yeni bir çok hizmeti bulunan ve asıl görevi aradığımız şeyleri bulmamız olan Google, elbette arama motoru olma konusundaki başarısını verdiği diğer mükemmel hizmetlerle de destekliyor.

Eski bir hizmet değil ancak hala insanlar gördüklerinde “aa böyle bişey mi varmış” diyebiliyorlar Google Keep için. Bu sebeple ben de ufak bir tanıtım yapayım istedim. Kendim uzun süredir kullanıyorum ve gerçeten de memnunum.

Google Keep Nedir?

Keep, basit bir tanımla not tutmamıza yarayan bir araçtır. Bu araca ister web tarayıcımız ile, istersek de android cihazlarımızdaki uygulamalar ile ulaşabiliriz ve tüm platformlarda anlık olarak senkronize olur. Google Keep’de not tutmak oldukça basittir. Bir başlık ve bir içerik alanından oluşur ancak bunlarla da kısıtlı değilsiniz.

Notlarınıza listeler ekleyebilirsiniz. Notlarınıza eklediğiniz linkler otomatik olarak notun altında önizlemeli şekilde gelir, tekrar geri döndüğünüzde url’yi değil title tag’i görürsünüz ve hatırlamanıza yardımcı olur. Hoş bir grid yapısı vardır ve ekran boyutunuza tam uyum sağlar. Ayrıca tüm notlarınızı renklendirebilirsiniz. Ek olarak, yazdığınız notlara ekleyeceğiniz etiketler ile binlerce hatırlatmanız dahi olsa bulmanız kolaylaşır.

Aynı zamanda hatırlatma özelliğini de kullanabilirsiniz. Benim en çok kullandığım özellik budur sanırım. Bilgisayarda çalışıyorken bir hatırlatma eklerim ve vakti geldiğinde telefonumda bildirim oluşur. İster erteler, istersem de o an arşivlerim var yapıldı olarak işaretlenmiş olur. Aynı zamanda, telefondan eklediğiniz bir hatırlatmalı liste notunuz varsa, tarayıcınızda bildirimler açık olduğunda bilgisayarınız üzerinden de bu bildirim size hatırlatmayı yapar.

Mobil uygulamaya dönecek olursak, gayet kullanışlı bir uygulama olduğunu söyleyip, widget’ların da çok stabil çalıştığını ekleyebilirim. Yani kullanmamanız için hiç bir sebep yok.

BENZER  İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Buraya tıklayarak Google Keep’i tarayıcınızda açabilirsiniz. Android markette de aynı isimle ararsanız, uygulama karşınıza gelecektir.

Tekrar görüşmek üzere!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

12 ay önce. 47 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 62 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 86 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

4 sene önce. 132 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

4 sene önce. 73 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.