Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Doğum Günü Hediyemi Erkenden Aldım

7 sene önce yazıldı, 232 kere okundu. 0

Merhaba günlük. Nasılsın? İyisindir nasıl olacaksın. Bizim gibi dertlerin yok ki senin. Seni kim gelip üzecek de gidip şarkılar yazıp söyleyeceksin orda burda. Kim gelip canını sıkacak. Kim girecek hayatına kim çıkıp gidecek. Kime yol vereceksin istemeye istemeye? Dur dur tamam sustum atar yapma. Şu atar yapan günlük sen değil misin?

Bu gün Ahmet abiyle buluştuk bizim okulun karşısında. ” Üşüdüm lan gel Metro’dan üzerimize bişeyler alalım. ” dedi, iyi dedim girdik. Bi baktım bi gömlek bi tşört almış çıkmışız. Adam doğum günü hediyemi erkenden halletti sağolsun :D Her neyse. Güzel bi gündü. Halıcıoğlunda sahilde oturduk muhabbet ettik. Yarışmadan falan konuştuk. Mustafa abi de bizimle birlikteydi. Mustafa abiyi bilmiyosun sen bak biraz anlatiym. Kendisi Delidüş grubuyla taksimde haftada bir iki gün sürekli çalan, işini iyi yapan, iyi bir müzisyen. Müzik dışında düşünecek olursak da, iyi birisi harbiden. Muhabbet etmek falan da güzel onunla. Geçen sene onlar da katılmış Emergenza’ya. Finale çıkmışlar finalde elenmişler. Baya konuştuk bu gün neler yapmışlar falan. Ama sinir oldum bazı şeyleri duyunca. Adamlar o kadar uğraşmış sahne şovu hazırlamışlar bir sürü hazırlık yapmışlar falan filan. Sahneye çıktıklarında 3. şarkıda normalde ışıkcının yapması gerekenleri bırak, mikrofonu bile çalışmamış. Baya ipnelik yapmışlar geçen sene yarışmada. Hiç olmayacak bi grup birinci çıkmış, en sağlam grup en temiz çalan en güzel grup da sonuncu olmuş mesela. Ama bizim için önemli değil. Bizim o yarışmadan kazanacağımız şey ödül değil, tecrübedir, eğlencedir, arkadaşlarla dostlarla birlikte olmak birlikte vakit geçirmektir. Gerisi yalan.

He bir de günlükcüm, bu gün bayaa yol gittim. Biyere gitmedim lan, hayatımda diyorum. Uzun zaman önce almam gereken kararlardan birini aldım bu gün. Pişman da değilim. Asıl pişmanlığım bambaşka. Oraya girmicem hiç şimdi ama öyle yani. Bu günden sonra herşey daha güzel, daha normal, daha az yorucu ve daha kaliteli olacak. Sabahları erken kalkıp kahvaltımı edicem. Geceleri çok geç yatmayacağım mesela. En önemlisi de, bir sürü şeyi bir kenara bırakıp bir saçmalığın peşinden de gitmeyeceğim. Arkadaşlarım dostları abilerim ablalarım için vakit ayırıp, onları eskisinden daha çok önemseyeceğim. He bir de, bir daha asla provalara geç giymeyeceğim. Sebep ne olursa olsun. Biraz adam olalım artık. Provalar demişken, çok süperdi geçen prova. Bildiğin soyundum moda girdim. Gittim amfiyle falan sevişiyorum böyle.. Ulan işte bu dedim bu eksikmiş bende. Yolda gidiyorum mesela, açıyorum Accept dinliyorum son ses. Sonra Death açıyorum. Sonra Children of Bodom açıyorum, Wasp açıyorum, şeyimde değil dünya.

BENZER  Yine Günlerden Otogar

Geçen gün de böyle güzel bi beste yaptım. Ama sözleri gereksiz buldum, değiştirip tekrar kaydedicem kısa süre içinde. Ne gerek var aşklı meşkli sözlere anasını satiym. Metal müzik yapıyoruz burda. Yardırıcam. Belki Ahmet abiye söyletirim kaydederim belli olmaz ama adamın da vakti yok zaten pek.

Ha bu arada, şuan bu blogda kullandığım ve kendi yazdığım wordpress temamı ücretsiz dağıtıcam. Dosyaları falan toparliyim düzenliyim hemen yayınlıyorum buradan. Yoksa bir türlü vakit ayırıp da yeni bir tema yazamam sanırım. Bu tema biraz eksik kaldı bende. Bir de koyu renkli olunca gözü yoruyormuş okuyanlar takip edenler öyle diyorlar. Biz de daha açık daha okunabilir bir renk paletiyle tekrar bir tema yazarız o halde. Güzel olacak güzel. Biraz iş güç eğlenceye vakit ayıralım, kendimizi toparlayalım be bu ne!

Neyse. Ben bi sigara daha içeyim yatayım. Sigara dedim de, havalar ısındı falan, benim balkonda sigara içme keyfime kimse engel olamaz artık! Sırf balkonda sigara içmek için uyanırdım geçen sene falan geceleri. Hatta ezan okunurdu bi gözümü açardım uyanırdım istemsiz. Kalkar sigara içerdim. Kahve yaptığım bile oldu sabahın köründe uyanıp. Neyse. Haydi görüşmek üzere günlükcüm. Kendine çok iyi dikkat et. Üzme kendini. Ben üzmüyorum artık. Mucuk möcüks.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

5 ay önce. 99 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

5 ay önce. 125 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

5 ay önce. 39 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

5 ay önce. 45 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

5 ay önce. 63 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.