Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Gecikmiş Bir Kırklareli Yazısı

6 sene önce yazıldı, 300 kere okundu. 0

10294251_10204598243100416_3663353789731968024_nMerhabalar. Tam bir hafta önce dün akşam, Kubilay’la Kırklareline gitmek üzere otobüse binmiştik. Üzerinden bir hafta geçmesine rağmen gelip burda yazamadım hiç birşey. Neden mi? Valla yoğunum lan.. Kırklarelinden gece beşde bindim otobüse geri gelirken, direk işe geçtim. Zaten orda pek uyuyamamıştım falan. Pazartesi günü de direk işe gelince baya yoruldum. Sonra Mervan abilerle falan iş güç uğraş dur derken, uyku saatlerim iyice azaldı, işe güce çok zaman ayırdım.

Hal böyle olunca, insanın kafası yoruluyor bayaa bi. Böyle olunca da bırak girip bloğa yazı yazmayı, açıp portfoyumu bile hazırlama vaktim olmadı.. Neyse artık.

Kırklareli güzeldi, gittim direk hava bozdu yağmur yağdı şimşek falan çaktı ama gene de güzel vakit geçirdik. Kubilayın sınavları olmayaydı daha da güzel olabilirdi aslında ama olsun. Sağolsunlar yurt arkadaşları falan da ilgilendiler. Yurt demişken, ulan hepsi otlakçı amk :D Günde 3 paket sigara alıyodum, geceye sigaram yetmiyodu bi daha alıyodum. Sigarasında değilim de, ilginç bi durum anasını satayım :D

10171199_10204510235380278_8880891712503566438_nŞimdi üzerinden biraz zaman geçince pek bişey de yazılmıyormuş bunu anladım şuan. Ama bir daha gidicem, bikaç kere daha gidicem hatta. Hele havalar ısınsın, cıvıldasın gençler, çok çok gidicem. Gitmişken de afiş falan tasarlattılar zaten işten güçten kafamı kaldıramıyodum.. İyi oldu :D

Neyse, haydin ben iyice uyurgezer moda bağlamadan bi dizi açıp izlerken uyuyakalayım. Görüşmek üzere, kendinize kip bye.

BENZER  İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 99 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 103 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.