Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Hastayım Yine Lan

10 sene önce yazıldı, 243 kere okundu. 0

Mobilden girip blog yazacak kadar hastayım abi ya. Burun akıyor kafa bir milyon.. Bu kafayla ben nasıl is yapıcam bilmiyorum. Tylol falan içiyorum şuan bi yandan. Ama bu meret de uyku yapıyor..

Ben hasta olunca psikolojik olarak da çöküyorum galiba. Bi bunalım bi tuhaflık.. Ne yapsam ne etsem acaba.. Ben yatayım ya en iyisi.. selpakla etrafta dolasacagima gidip yatayım en mantiklisi. Erken kalkar ise güce bakarım sabah. Hadi hayırlısı…

Bu arada mobil wordpress kullanmak da güzel tavsiye ederim. Yalnız türkçe karakter olayına özen göstermek lazım tabi. Neyse görüşmek üzere.

BENZER  Paralel Evrendeki Nazım'a Notlar

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 104 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.