Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Melaba Günlük

7 sene önce yazıldı, 241 kere okundu. 0

Sonunda nameserverlarım adam gibi yönlendi ben de yazabiliyorum artık. Şu son 3-4 gündür ne çekiyorum bilemezsin günlük bu nameserverlar yüzünden. Arayan müşterilerin bi küfür etmediği kaldı vallahi. Her neyse.

Bugün erken kalktım lan. Gerçi babamın payı büyük, işe giderken her sabah gelir odama rahatsız eder beni, bu sefer uyandım :D Açtım Accept dinliyorum anasını satiym. Erken kalkmak güzel aslında. Bundan sonra erken kalkıp erken yatmaya çalışıcam. Dengem şaştı lan. Biraz düzene gireyim. Ben de bi dengesiz olup çıkmaktan korkuyorum. Pisipisikolojim bozuk zaten.

Dün dodo geldi kayıt için. Onun kaydı ne zaman toparlayıp atarım bilmiyorum ama bugün çıkıcam dışarı dolaşıcam. Büyüh ihtimal Avcılar’da akşam ederim. Kafa dinleyelim biraz. Sıkıntı dert tasa nereye kadar arkadaş. Coold winter dreamssss

Bu oda kışın bile bu kadar soğuk olmamıştı bu arada.. Bu nasıl üşümektir. Hasta olunca adam normalden x10 daha fazla üşüyor sanırım. Bildiğin eklemlerim tutulmuş gibi soğuk hissediyorum amege.

Haydi ben kaçtım. Görüşürüz günlükcüm. Kib bye.

BENZER  Genckasif.Net Yeni Tasarımıyla Sizlerle

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 99 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 103 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.