Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Ne Eksiklikmiş Lan Bu Dizisizlik?!?

6 sene önce yazıldı, 247 kere okundu. 0

Vay arkadaş! Koskoca Stargate serisini bitirdim, bi boşluktayım böyle.. :D Arada bir diyorum açayım ordan burdan izliyim. Bu sefer de sarmaz diyorum. Bir dahaki bölümü merak etmeden geçer mi bütün bölüm.. Sıkılırım ben diyorum.. Etrafa bakıyorum şöyle bi, adam gibi dizi de yok. Bazı diziler var gene sarabilitesi olan ama onlar da çok uzun geliyor gözüme.. Ulan diyorum “eee ne istiyon sen ne ” Bir bilsem.

Şepırd’la gezegenleri dolaşmak baya iyi hissettiriyomuş beni bunu anladım ya. Saçmasapan Goauld savaşçılarını yendikçe gururlanıyodum bildiğin lan :D En çok da şu yeni teknolojilerin keşfedilmesi ve dünyadaki cihazlara falan uyarlanması hoşuma gidiyordu. Bi gemi yaptılar mesela, ilk uçuşunda General O’Neil ve Teal’c mahsur kaldı gemide uzayda. Güzel bölümdü mesela.

Bakma sen diziler güzel aslında. Öyle çok dizi izleyen biri değilim aslında ama izledim mi de hem seçici, hem de ciddi anlamda izleyici oluyorum. Gerçi hoş, ne karakterler kalıyor aklıma ne olayların çoğu ama, izlerkenki hazzı yetiyor bana diyelim. Ha oturup saçmasapan Türk dizisi izlesem ” şunun annesi ona şunu dedi, bu onu şeyapınca ordan dayısı geldi karşı komşusuyla kavga etti, öteki yandan esas kız alt komşuna verince kocası bıçağı aldı doğru kızın babasına ” falan filan diye uzun uzun anlatabilirdim de, yok işte izlemiyorum :D

O değil de, Game of Thrones izlemeye üşeniyorum. Hatta ve hatta, ismini doğru mu yazdım şuan acaba diye kontrol etmeye de üşeniyorum. Ama üşeniyorum işte, yapacak bir şey yok. O değil de, Ö.

Tekrar görüşmek üzere arkadaşlar. Ben bi dolanayım bakalım internette.

BENZER  Bir Telefonu Kaç Kere Düşürüp Ekranını Kırabilirsiniz ki?

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 99 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 103 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.