Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 303 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 21.8.2018
Bu yazı 17.02.2016 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

2 Yılda 6 Farklı Telefon Değiştirmek

3 sene önce yazıldı, 482 kere okundu. 0

Epey bir zamandan sonra tekrar merhabalar. Bugün yeni bir LG G3 Beyaz sipariş etmemin üzerine bir de blog yazayım dedim. Çünkü çok can sıkan durumlar bu telefon durumları bende bir süredir.. Adamakıllı bir telefon alayım da uzun süre kullanayım diye zorladıkça sıkıntılar beni buldu hep. Nasıl mı?

İlk sıkıntı İstanbul Bilişim’den aldığım LG G2 ile başladı. Hoşuma giderek kullandığım telefonumun 4-5 ay kullandıktan sonra ekranı sararmaya başladı. Tabi olayı bilmiyorum o zamanlar, geçer mi zamanla, servise mi göndersem falan diye oyalandıkça sarılık iyice arttı ve sonunda Turkcell T50 ile baş başa kalıp telefonumu servise gönderdim. Servise gönderdiğim yer yani İstanbul Bilişim, ekranı değiştirip geri gönderdi sağolsun ama teknik müdahale sırasında ekranı doğru düzgün yerleştiremedikleri için ön tarafta telefonu kulağımıza götürüp götürmediğimizi algılayan sensör çalışmıyordu. Açıcam açamıyorum kapatıcam kapatamıyorum falan derken, G2 ve T50’yi verip Huawei Ascend Mate 7 aldım.Ekran büyük, görüntü güzel falan filan derken telefonun lüzumsuz kasması ve o ara içimdeki iPhone isteği sebebiyle Mate 7’yi verip bir iPhone 5 aldım. Alırken çok sıkıntı olmaz diye düşünüyordum ancak telefonun köşesindeki hafif vuruk kısım sonradan sonraya kötü hissettirmeye başladı. Siz de çiziksiz bir telefon hassasiyeti olayına çok dikkat ediyosanız beni anlarsınız. Derken iPhone’u verip bir G3 aldım Hepsiburada’dan. Tamam dedim artık telefon değiştirme derdine son! Herşey istediğim gibi çünkü.. Sen misin sevinen? 4-5 ay geçti ve ekran sararmaya başladı. Acayip bir moral bozukluğundan sonra gidip doğru düzgün bilindik bir marka alayım, abuk subuk sorunlar çıkmasın en azından.. O ara bi araştırma yaptıktan sonra gözüme Galaxy Alpha’yı kestirdim. Nereden bilebilirdim kronik şebeke sorunu olduğunu? 14 gün dolmadan farkına varmama sevinebiliyorum acı bir şekilde..

BENZER  WhatsApp Web Sayesinde Oluşan Güvenlik Açığı ve Önlemi

Bugün de şansımı yeniden denemek için bir G3 daha sipariş verdim. Bu sefer titan değil beyaz renk seçtim, bakalım ne olacak. Hepimiz birlikte göreceğiz.. Artık yine sıkıntı çıkarsa gidip bir 3310 alıp bir de tablet alacağım, keyfime bakacağım. Bu nedir lan?

Tekrar görüşmek üzere!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Bir Solukta İzlenebilecek Dizilerden : La Casa De Papel