Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Android İçin En Kullanışlı Klavye

6 sene önce yazıldı, 420 kere okundu. 0

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır yazı yazmıyodum. Ne vakit var, ne yazacak kafa var, ne keyif var.. Gerçi bu sebepler hala geçerli ama, arada bir de yazmak lazım. Ayrıca, hayırlı ramazanlar tüm inananlara diyelim.

Şimdi gelelim asıl konuya. Bir süre önce Samsung S3’den LG G2’ye geçiş yaptım. Ekran boyutu ve kalitesi arttı tabi. Standart klavyelerden sıkıldığım için başka bir klavye kullanayım dedim. Biraz şık olmasını istediğim için biraz da araştırma gerektirdi. Hem Türkçe kelimeleri adamakıllı anlayabilen, hem görsel açıdan yeterli, hem akıllı, hem kullanışlı, hem de pratik bir şey aradım ve buldum. Karşınızda Swiftkey Keyboard :)

Google Play’den ücretsiz bir şekilde indirip kullanmaya başlayabileceğiniz klavye uygulaması hakkında çok fazla bir şey demeye gerek yok diye düşünüyorum. Uygulamanın ücretli temaları var, gayet güzel temalar ancak ücretsiz temaları da gayet hoş diğer klavyelere ve standart klavyemize bakarak.

Kaydırarak yazma özelliği adamakıllı çalışıyor gerçekten. Otobüste minibüste baya işe yarıyor. Google’ın ses tanımasıyla birleşik çalışabildiği için siz konuşun o yazsın meselesi de düzgün çalışıyor. Zaten Türkçe seçeneğimiz mevcut. Sözlük için de geçerli. Daha önceden kullandığınız klavyedeki kelimelerinizi hatırlıyor, ona göre önerilerde bulunuyor falan. Gayet kullanışlı buldum ben uygulamayı.

Buyrun Google Play linkimiz: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey&hl=tr

Başka bir yazıda en kısa sürede görüşmek üzere. :)

BENZER  Android Uygulaması Hazırlasak?

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

5 ay önce. 103 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

5 ay önce. 135 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

5 ay önce. 42 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

5 ay önce. 64 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

5 ay önce. 65 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.