Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Bir Aydır Aradığım Şarkıyı Buldum

7 sene önce yazıldı, 222 kere okundu. 0

Hiç abartmıyorum, en az bir aydır ” neydi lan neydi yaa teknolojiii falan diyodu motor vardı … ” dediğim, taylana anlatıp hadi bul amk dediğim şarkıyı buldum sonunda. Aramayı bırakmıştım aslında. Dedim boşver bulamadım artık.. Ta ki dün provadan sonra ahmet abi metroda bana bu şarkıyı biliyo musun diyene kadar. Dedim deli misin gönder çabuk bana şunu :D

Arada bir Mavi’de falan denk geliyorum şarkıya hep ama bulamıyodum bi türlü.. Bi de takıntı vardır bende. Arada bir böyle aklıma bişeyler takılır, bulana kadar etrafımdakiler çok çeker benden. Herneyse. Uzatmayayım fazla. Yeni uyandım, uykuluyum hala. Kimilerine göre sexy bi sesim var şuan. Direk şarkıya geçeyim, buyrun.

 

BENZER  Yarı Final Hakkında

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 95 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 103 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 34 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 57 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.