Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Buralara Uğramaz Olmuşum

11 sene önce yazıldı, 317 kere okundu. 0

Merhaba günlükcüm. Bi süredir iş güç yoğunluk sebebiyle bişeyler yazamadım. Aslında yazacak bir dünya şey varken ben üşendim aslında. Vakit de dar olunca.. He bi de kafa yerinde değil gene. Öyle işte.

Bu gün berbat bir yoğunluk vardı. Sabah Beşiktaş > Mecidiyeköy > Şişhane > Dükkan güzerhahında ilerledim. Hava öyle bir iğrenç ki, kıyafetlerim bildiğin üzerime yapışmış. Minibüs ve otobüs zaten belli.. İşkenceydi. Neyse diyorum kendi kendime, iş olsun, bişeyler kazanalım da gerisini boşver diyorum, yine de berbat bir gün demekten alıkoyamıyorum kendimi.

Bu sabah.. Neyse, yazmıcam bu sabahı. Bu sabahı başka yerlere yazdım, hem de aylar önce. Aynı şeyleri üst üste yazmamak lazım. Değişen ne var ki. ” Güzeldi, iyi geldi. ” diyeyim sadece.

Bu arada el ilanı ve kartvizit olayına girdik. Güzel bi kartvizit hazırladım, bakalım güzel gidiyor işler güçler şimdilik.

İşler güçler diyince de ” Hııamına ” geldi aklıma. Dün de eski bölümlerden birini izledim. Tekrar izleyip yine de güldüğüm nadir dizilerden galiba. Keşke bitmeseydi diyorum, ama iyi ki yerine bıraktılar diyorum sonra, ama sonra gene de bitmeseydi lan diyorum. Ama bitti diyorum. Böyle devam ediyo da şimdi laf kalabağına gerek yok la..

Neyse günlük, görüşürüz. Kendine iyi bak. Arada uğrarım yine.

BENZER  Merhaba Günlük

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 57 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 128 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.