Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Buralara Uğramaz Olmuşum

7 sene önce yazıldı, 282 kere okundu. 0

Merhaba günlükcüm. Bi süredir iş güç yoğunluk sebebiyle bişeyler yazamadım. Aslında yazacak bir dünya şey varken ben üşendim aslında. Vakit de dar olunca.. He bi de kafa yerinde değil gene. Öyle işte.

Bu gün berbat bir yoğunluk vardı. Sabah Beşiktaş > Mecidiyeköy > Şişhane > Dükkan güzerhahında ilerledim. Hava öyle bir iğrenç ki, kıyafetlerim bildiğin üzerime yapışmış. Minibüs ve otobüs zaten belli.. İşkenceydi. Neyse diyorum kendi kendime, iş olsun, bişeyler kazanalım da gerisini boşver diyorum, yine de berbat bir gün demekten alıkoyamıyorum kendimi.

Bu sabah.. Neyse, yazmıcam bu sabahı. Bu sabahı başka yerlere yazdım, hem de aylar önce. Aynı şeyleri üst üste yazmamak lazım. Değişen ne var ki. ” Güzeldi, iyi geldi. ” diyeyim sadece.

Bu arada el ilanı ve kartvizit olayına girdik. Güzel bi kartvizit hazırladım, bakalım güzel gidiyor işler güçler şimdilik.

İşler güçler diyince de ” Hııamına ” geldi aklıma. Dün de eski bölümlerden birini izledim. Tekrar izleyip yine de güldüğüm nadir dizilerden galiba. Keşke bitmeseydi diyorum, ama iyi ki yerine bıraktılar diyorum sonra, ama sonra gene de bitmeseydi lan diyorum. Ama bitti diyorum. Böyle devam ediyo da şimdi laf kalabağına gerek yok la..

Neyse günlük, görüşürüz. Kendine iyi bak. Arada uğrarım yine.

BENZER  Poyrazköy'e Gidesim Var Yahu

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

1 ay önce. 52 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

2 ay önce. 58 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

2 ay önce. 22 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

2 ay önce. 22 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

2 ay önce. 39 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.