Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Erkan Oğur’lu Türküler’li Bir Gün

7 sene önce yazıldı, 214 kere okundu. 0

Merhaba günlük. Sabah kalktım geldim yine dükkana. Oturdum masama, kodlamalar modlamalar falanlar filanlar işte. Özdemir Web Tasarım’la uğraşıyorum 2-3 gündür. Güzel oldu site gerçi. Bir yandan da Erkan Oğur dinliyorum. Nedense burda bu tarz şeyler dinlemek güzel oluyor. Biraz da dertli miyim ne..

Neyse işte. Geçiyor zaman böyle böyle. Bilgisayarım sağlam allahtan. Bir de işkence bir bilgisayarda çalışmak olsaydı işin içinde.. Kafayı yerdim sanırım. He bu arada bilgisayar demişken, After Effect ile olaylar olaylar diyorum. Kendi klibimizi çekicez yakında güzel bir şekilde. Bir vakit bulabilirsem tabi..

Gerçekten çok yorgunum ya. Geçen hafta cumartesi gününden beri ( Ali Rızacığımla taksimde sabahladığımız gece ) , öyle yorgun ve uykusuzum ki anlatamam. Dün gece de salonda Leyla ile Mecnun izlerken uyuyakalmışım. Düşün, LM izlerken uyuyakalmışım dedim.. Önceki gece de 4-5 gibi uyandım cinlere taktım kafayı, uyuyamadım sonra, geçtim bilgisayarın başına. ( Sanki hiç ayrılıyormuşum gibi başından .. ) Yani demem o ki, yorgunum lan :/

Bu hafta dinlenmeyi düşünüyodum bir de.. Otur otur otur nereye kadar amk. Sürekli monitör karşısındayım. Tamam seviyorum, güzel bir ortam da var burda ama, yoruyor insanı.

Herneyse.. Ben işime gücüme bakayım günlükcüm. Görüşürüz yine. Kendine iyi bak ;)

BENZER  Wunderlist İle İş Dağılımlı Yapılacaklar Listesi

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 94 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 101 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 34 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 57 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.