Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 302 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 22.6.2018
Bu yazı 05.03.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Flow Free Güzeldir

5 sene önce yazıldı, 135 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaşlar. Geçenlerde, işte bir iki hafta önce falan heralde, alt komşunun oğlu – aynı zamanda akrabamdır uzaktan- bize geldiğinde telefonunda bi oyun gördüm aldım elime oynadım biraz, hoşuma gitti falan derken, google da aradım flash oyunu falan vardır oyniyim diye. Bi baktım sardı baya. Oyunun bir de HTML5 teknolojisi ile hazırlanmış şeklini buldum internetten. Başlarda zevkliydi. Sonra bi baktım ki zorlaşmıyor oyun hiç. EN zor bölümü açıyorum yine tık yok. Ondan sonra da bıraktım oynamayı artık. Zeynep de bana küfür ediyodur şimdi ehehhohooahdf.

Size HTML5 versiyonunun linkini vereyim. Gerçi google’da flow free diye aratırsanız binbeşşüz tane sonuç gelir karşınıza, değiştirip değiştirip oynayın. Sarıyor başlarda.

HTML5 Flow Free Oyna

Flow Free Google’da Arattır Bakayım

BENZER  Stargate: Atlantis - Bilimkurgu'nun Babalarından

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.