Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 292 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 24.11.2017
Bu yazı 04.05.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Hazırlıklar Tamam, Akşam’a Yarı Final!

5 sene önce yazıldı, 92 kere okundu. 0

Daha önce de bissürü bissürü bahsetmiştim Emergenza yarışmasından. Bu gün yarı final günümüz. Hazırlıklarımız tamam. Şarkılarımızı belirledik, studyolarımızı yaptık, afişimizi hazırladık, gazımızı aldık ve akşama yarı finalde sahnenin tozunu attırmaya gidiyoruz.

Programımızdan bahsedeyim biraz. İlk şarkımız ” Mahkum Savaşa “. Benim bestemi yeniden grubumla düzenledik ve sahneye hazır hale getirdik. Ahmet abinin vokalleriyle daha güzel olduğu kesin bir şey zaten. Sahneye çıktığımızda ilk olarak bu hareketli ve bol distortion’lı şarkıyla başlayalım dedik.

Sonrasında da ” Böyle Gelmiş Böyle Geçer ” cover’ımızla seyirciyi de işin içine katalım diyoruz. Cover güzel de oldu. Kendimize göre düzenledik, çalarken zevk alıyoruz. Herkesin de bildiği bir şarkı ve sevilen bir şarkı olması bizim için bir artıdır diye düşündük. Çeyrek finalde de ” Kıze Seni Yerler ” coverlamıştık zaten bu sebepten.

Son şarkımız da yine bir beste. ” Şarap Kırmızısı Dudaklarından… ” diye giden bir şarkımız. İsmini bilmiyorum şuan aklıma gelmedi asdf Ama güzel olacak :D Geleneği bozmadık, son şarkının outrosunu “kopmalık” olarak ayarladık. Bütün stresimizi atma bölümümüz orası. Seyircinin jürinin falan ne diyeceği umrumuzda değil o bölümde. Kendimize gelicez ve inicez sahneden. Öyle düşündük bakalım.

Geçen yarışmaya göre bir değerlendirme yapacak olursak; en çok seçkin abiye güveniyorum. Gruba hareket getiren o adam. Ama şöyle bir sıkıntı var ki; tuşe ve metronomu unutuveriyor gaza gelip. Bu sefer olmayacak inşallah. Ahmet abi de sözleri unutmazsa bu yarışmada, çok güzel olacak. Geçen yarışmada unutmasına rağmen çıktık, bu sefer sağlam bir performans gösterip bu sefer daha iyi bir dereceyle üst tura çıkmayı hedefliyoruz.

Bu arada, Boss Me-25 prosesorum için tone library indirdim ve sağlam tonları prosesoruma aktardım yuesbiden. Sound biraz daha güçlü olacak yani. Bakalım. ( Aşığım lan ben bu prosesore. vallayi bak. Gece onunla yattım zaten.. Potanslarını yidiğim.. )

BENZER  Beste Yapmak

Velhasıl, akşama yarı finaldeyiz arkadaşlar. Bir çok arkadaşım destek vermek için gelecekler. Gelmeyenlerin canı sağolsun. Böyle bir günde yanımda olmak isteyenler, gelenler, isteyip de gelemeyenler kimler ben çok iyi biliyorum. Diğerlerine de diyecek bir şeyim yok. Bu arada, Adalet hocama da teşekkürlerimi iletiyorum, profesyonel fotoğraf makinası ile bize destek veriyor kendisi. Çok sağolsun.

Görüşmek üzere!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi