Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 298 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 24.5.2018
Bu yazı 17.12.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Kolajlarınızı Online Hazırlayın

4 sene önce yazıldı, 152 kere okundu. 1

Merhabalar arkadaşlar. Bugün bi kolaja ihtiyacım oldu iş gereği. Güzel bir kolaj yapıp arkaplan olarak kullanmam gerekti. Eskiden Picasa kullanırdım kolajlar için fakat bir süredir Picasa’ya fotoğraf almaya çalışırken hata almaya başladım. Sonra uygulamayı kapattım, açarken hata verdi bu sefer.. Deli etti.. Kafayı yiyecektim. Biraz araştırdım başka uygulama indireyim falan diye. Bikaç program indirdim ve anladım ki öyle biraz araştırmayla bulduğunuz programlar çok dandik oluyor. Bi tanesinde resmin çözünürlüğünü ayarlamak için pro sürüme yükseltmem gerektiğini falan söyledi.. Benim de tepem attı. Warez mi bakayım yoksa online tools mu kullanayım dedim.. Sonra google’dan biraz bakınca çok güzel online araçların olduğunu farkettim. Bu yazının amacı da bugün kullandığım online kolaj oluşturma web aplikasyonunu tanıtmaktır.

Site gayet profesyonel, gayet hoş bir çalışma şekli var. Zaten girince göreceksiniz gayet de basit. Kolay yoldan derdime derman oldu diyebilirim. Böyle şeyler basit şeyler aslında. Hani Photoshop’u açarsınız yaparsınız uğraşıp ama bazen hızlıca halletmeniz gerekebiliyor. Bir de, ergen bir kız çocuğu değilseniz ve facebook’da üç dört kare birleşik renk efektli fotoğraflar paylaşmıyorsanız zaten böyle araçları bilemezsiniz pek. Ben de yeni öğrendim işte.

Sitemize gelelim, çenem düştü gene. Siteye girmek için üyelik cart curt gerekmiyor. Sitede başka araçlar da var girince kurcalarsınız. Buyrun adresi aşağıya verdim, girin bakın işinizi görün çıkın.

http://www.fotor.com/features/collage.html

Tekrardan görüşmek üzere arkadaşlar. Bol fotolu bol kolajlı günler. Hadisenin fotoğraflarından kolaj yapan olursa da bana göndersin mutlaka ;) Ayh yerim .s.s

BENZER  Hayatıma Giren Bir Yeni Dizi Daha

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.