Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Leyla ile Mecnun Gibisi Yok

11 sene önce yazıldı, 305 kere okundu. 0

Ulan nasıl bir bağımlılıktır bu? Bildiğin, her pazartesi internet başında bekliyorum youtube’a düşmesini. Bugün birazcık istisna olmasına rağmen, gece yatağımdan kalkıp gelip izledim yine. Televizyon izleyen birisi değilim zaten. Televizyonun karşısına zorla geçiren arkadaşlarım olduğu da doğrudur aslında. Ama bana göre gereksiz. Çünkü o kadar saçmasapan şeyler var ki.. Ki onu geç, Leyla ile Mecnun var diye niye televizyon karşısına geçmiyorsun diye soracak olursanız da cevabım hazır tabiki. Reklamlar ulan rekamlar! 2-3 dakika reklam izliyorsunuz, sonra bi yazı çıkıyor ” Dizi keyfi reklamlardan sonra devam edecek. ” E o zaman bi yürü git. ( Bloğumda küfür etmeyeceğim. Ama siz burada bi yürü git demeyeceğimi biliyosunuzdur zaten. )

leylalemecnunblm54mkvsnKonumuza dönelim. Televizyonda o kadar kalitesiz, halkın istediğini verdiği için tutulan, gereksiz ve sebepsiz yere sürekli yeni bölümleri çekilen diziler, saçmasapan yarışmalar, her biri başka bir siyasi görüşü millete import etme görevi edinmiş haberler, haberciler.. Kendini komik sanan gerizekalı insanlar falan var ki.. Bunların arasından Leyla ie Mecnun kendini gösteriyor illaki ” Ben farklıyım lan! ” diye.

 

Tavsiye ettiğim bir iki arkadaşım çok saçma falan diyolar. E evet. Saçma değil demiyoruz ki. İnceyi görebilmek lazım. Kendim görüyorum diye havalanmıyorum şimdi ama, gerçekten ince espiriler var ve tüm bölümleri izlemeyenler pek de anlayamıyor açıkcası. Ben de anlayabildiğim kadarına gülüyorum zaten. Kaçırdığım da çok şey vardır, yazık etmişim püü.

Velhasıl, severek izliyorum, o kadar saçma sapan olayları anlatıyor ve bütün bunları o kadar güzel anlatıyor ki hem gülüyorsun, hem de yeri geliyor duygulanıyorsun. Bazen, bu diziyi sadece ben izliyim diye çekmişler diyorum. Bazen ” aaa bunun aynından arkadaşım yaşadı ” diyorum. Ben varım orda yani. Biz varız. Hepimiz kardeşiz la la la.

BENZER  Sosyal Medya'da Kullanacağımız Görselleri Hangi Boyutlarda Hazırlamalıyız?

İsmail Abii! Hoop! Görüşürüz arkadaşlar.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 110 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 59 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.