Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 303 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 23.9.2018

Logitech K375s Klavye ve M720 Mouse İncelemesi

4 ay önce yazıldı, 130 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaşlar. Bir kaç gün ofiste kullanmak üzere edindiğim Logitech klavye ve mouse hakkında bir şeyler yazmak, ürünler hakkında bilgi vermek istedim. Ama bundan önce neden çalışırken düzgün bir klavye ve düzgün mouse kullanmalıyız, hatta kullandığımız ekipmanın konforlu olması neden çok önemli konularına biraz değinmek istiyorum. Çünkü çok çektim..

Bilgisayar başında çalıştığımız bir işe sahipsek monitör, klavye ve mouse üçlüsüne önem vermeliyiz. Uzun süre mesai yaptığımızda, hatta ertesi gün gelip yine aynı ortamda çalışıyor olduğumuzda, sürekli sürekli bu ekipmanı kullandığımızda farkedeceğiz ki hızlanmamız ve daha önemlisi verimli çalışabilmemiz için konfor gerekiyor. Araba kullanırken nasıl koltuğu kendimize göre çekiştiriyorsak ayarlıyorsak, bilgisayar başında da kendi konforumuzu gözetmeliyiz ve ideal çalışma ortamımızı yaratmalıyız. Mesela monitörümüzü olabildiğince büyük tutmalıyız, yakınlığını gözümüzü yormayacak ama gözden de kaçırmayacak şekilde ayarlamalıyız. Işık vurmayacak, yansımayacak bir alanda bulunmalı monitör. Böylelikle görüntü sorunlarıyla değil, işimizle uğraşabiliriz.

Klavye ve mouse için de aynı şey geçerli. Şuanda kullandığım klavye Logitech’in iyi bir klavyesi. Tuşlara basma hissi güzel, aynı anda 3 cihaza bağlanabilirlik gibi özellikleri var. Tuş kombinasyonları mantıklı, verimli çalışmaya yönelik. MacOS cihazlara da uyumlu. Bunun yanında, bazı kablosuz klavyelerde yaşadığımız gecikme, bağlantının gitmesi gibi saçma sorunlar da bu klavyede mevcut değil. Uzun ömürlü pili de hesaba kattığımızda, fiyatına göre güzel bir seçim olduğunu söyleyebilirim. Uzun kullanımda yormayacak ve sizi işinize odaklanmanız için serbest bırakacaktır.

M720 mousedan bahsedecek olursak eğer, gayet ergonomik ve premium hissi verdiğini söyleyebilirim. İdeal ağırlıkta ve yeterli derecede fonksiyon sayısına sahip. Klavye gibi aynı anda 3 cihaza birden bağlanabiliyor. Bu geçişler esnasında herhangi bir problem yaratmıyor. Alıcısı Unify, yani tek alıcı ile birkaç cihaz bağlayabiliyorsunuz bilgisayarınıza. Mesela ben klavyenin alıcısı ile mouseu da bağladım. Ya da tam tersini yapabilirdim. Ek olarak başka bir mouse var ise ya da Logitech’in kumanda ürünlerini falan kullanıyorsanız, aynı alıcı ile bilgisayarınıza bağlayabilirsiniz.

BENZER  Web Sitesi Tanıtımları : Teknolojiden Haberler

Hiç uğraşmak istemiyorum derseniz de, alıcıları bilgisayarınıza bağlar bağlamaz klavye ve mouseunuzu kullanmaya başlayabilirsiniz.

Uzun kullanımda nelerle karşılaşırım bilemiyorum ancak şuanda hayet memnunum. Tavsiye ederim.

Kendinize iyi bakın,
Görüşmek üzere!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Bir Solukta İzlenebilecek Dizilerden : La Casa De Papel