Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 302 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 22.6.2018
Bu yazı 08.03.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Mecidiyeköy Metrosu Açılmış

5 sene önce yazıldı, 119 kere okundu. 0

Az önce mecidiyeköy şişli osmanbey falan dolaştık biraz komşuyla, gelirken inşaat halinde olarak hatırladığım metronun ordan geçtik. Bi şaşırdım ben önce, ne ara yaptılarsa artık.. Daha geçen gün metroya bincem diye taa cevahire gitmiştim. Herneyse, ama güzel olmuş. İlerden aşağıya indik Trump’ın ordan çıktık falan, güzel olmuş geniş geniş ferah ferah gelip gideriz artık.

Şimdi ne oluyor? Çağlayandan kalkıyosunuz Trump’ın ordan girip taksimden çıkıyosunuz. Ya da taaa Sanayi’ye kadar giden hacı osman hattına artık daha yakınsınız. Daha ne olsun. Bi de, adalet sarayına kadar gelecekmiş sanırım metro. Gelirse çok güzel olacak, iki adım ötemde olacak metro durağı. Teşekkür mü edelim ne yapalım, güzel yani. Görüşmek üzeree.

 

BENZER  Yeter Artık

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.