Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 313 yazı ve 269 yorum var.

Merhaba Günlük

8 sene önce yazıldı, 219 kere okundu. 0

Arada böyle şeyler de yazmak lazım. Gerçi ben günlük derim, bugün haricinde ne varsa yazarım, öyle de bi acayip yani. Bu aralar neler yaptım, neler yapıyorum onlardan bahsedelim biraz. İlk öncelikle, müzik olaylarından başlayalım. Katıldığımız Power Garage TV müzik yarışmasında çeyrek finale çıktık, bugün yapılan toplantıya da grubum adına ben katıldım. Biletleri teslim aldım. Bize ayrılan süre 15 dakikaymış, ve en fazla bir tane cover parça çalabilirmişiz. Grup içinde bu parçayı da kararlaştırmaya çalışıyoruz bu aralar. Yarışmaya da var biraz süre gerçi. Hayırlısı diyelim.

Onun dışında bestelerim – kayıtlarım için garaj’da bir ilan açtım dün. bakalım benimle bu işe girecek grup arkadaşları bulabilecek miyim. aslında ilk olarak tek başıma başlayayım diye düşünmüştüm ama, vokaller sıkıntılı olduğu için…

Cuma günü uzun süredir görmediğim Şeymatoş ve tayfasıyla buluşucaz diye kararlaştırdık, bir aksilik olmaz ise görüşeceğiz arkadaşlarla. Epeydir bi buluşma falan söz konusu olmadı, güzel olacak. Onlara burdan başarılar diliyorum ygs ve türevlerinde. Bekle beni şeymatoşun yanakları xD

Eeeeee… web tasarım olaylarından bahsedelim biraz da. Bu aralar işler her ne kadar yoğunluğunu korusa da, ödeme alımları azaldığı için iştah kaçtı biraz. Bakalım yine aynı tempoyu yakalarsak çok güzel olacak. Kafamdaki planları da gerçekleştiricem yavaş yavaş.

** Yarışma ile ilgili duyuruları bilgiler netleştiğinde tüm mecralardan yapacağız. Bakalım nereye kadar ilerleyebileceğiz, neleri başarabileceğiz, eğlenebilecek miyiz, eğlendirebilecek miyiz, göreceğiz.

Görüşmek üzere günlükcüğümcuğum. Öpüyorum

BENZER  Paralel Evrendeki Nazım'a Notlar

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 hafta önce. 23 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 hafta önce. 26 0 Devam Et

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

8 ay önce. 141 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

8 ay önce. 176 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

8 ay önce. 68 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.