Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 313 yazı ve 269 yorum var.

Merhaba Günlük

8 sene önce yazıldı, 221 kere okundu. 0

Ne güzel bi başlık seçmişim lan çok üşengeç olmama verelim bu durumu. Bu gün işe başladım piyalepaşa’da. Yorgunum.. Dükkanı toparladık bana masa falan ayarladık gittik bilgisayar aldık çalışmam için. Güzel bir olaya başlıyorum. Evde yaptığım işleri ofise taşımış oluyorum hem de daha sağlam bir bilgisayarla çalışıcam artık. O değil de cidden çok yorgunum be. İlk iş günümün üzerine bir de provaya gittim.. Zaten son 2-3 gündür çok fazla yorulmuştum.. Dinlenemedim. Güzel güzel uyuyamadım falan.. Uyumak için haftanın sonunu bekleyeceğim artık. Cuma günü konser var, o gece eğer eve gidebilirsem erkenden uyucam. Ertesi gün uyandırabilene aşk olsun.. Ey millet.. Benimle cumartesi günü için yaptığınız planlara hiç güvenmeyin. Kıhkıh.

Bu arada bugün Seçkin abi bana hediye almış sağolsun. Slayer şeysili zippo almış. Havalı bişey de gazı yok. Gaz diyorum siz anlayın işte ne boksa.. Onun şişesinden alıcam evdekileri de doldururum hem. Öyle işte.

Az önce üç çeyrek ekmek büyüklüğünde bir ekmek arası domates ziyafeti çektim. Nedense çok seviyorum domatesi ekmek arası. Sadece domates, tuzlu tuzlu böyle.. Küçüklüğümden beri çok yediğimden olabilir ya da sokaktan anneme bağırdığımda sepetle ekmek arası domates saldığından da olabilir. Güzel yani. Şimdi de kolamı doldurdum sigaramı yaktım, bi günlüğüme selam vereyim dedim. Saat olmuş 1 anasını satayım. Yarın işe ben gitmicem sanki.. Neyse artık.. Yavaş yavaş uyku düzenini tutturacağız yapacak bişey yok.

Haydi selametle günlük. Seviyorum seni. Seni de :)

BENZER  Yakında Yeniliklerle Buradayım

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

2 ay önce. 43 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

2 ay önce. 33 0 Devam Et

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

10 ay önce. 158 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

10 ay önce. 191 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

10 ay önce. 72 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.