Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Mobil Blog: Deneme Birkikiki

6 sene önce yazıldı, 319 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaslar. Oyle uykusuzum ki bilgisayari acmaya useniyorum şuan. Bi yandan da blog yazasim geldi. Dedim wordpress uygulamasi ne güne duruyor?

Yazmak istediğim şeyler aslında güzel turkcemizle alakali. Kendini anlatabilmek icin iki uc kelimeyi dogru duzgun yan yana getiremeyen adamlar gidip facebook da hesap yonetiyorlar. Hele ki bu sayfalar sevdigimiz ve takip ettiğimiz medyalarin sayfalari olunca insan üzülüyor ister istemez. Geçen aydi galiba, leyla ile mecnun’un orjinal sayfalarindan birinde abarti bir yazim yanlisi farkettim ve kendilerine ilettim. Bama verdikleri cebap icler acisiydi. oysa ki sadece sevdigim bir dizinin sayfasini da sevmek istemiştim. O kadar cok kitleye hitap ederken düzgün cümle kurabilmelerini istemiştim onlardan..

Bir diger türkçe katili de kisaltmalari cok kullananlar. Hadi kisaltiyosun usengeclikten, turkce olarak kisalt be kardeşim. Sen orada ingilizce biseyler yazinca ” vay bu adam ingilizce biliyo, el ele verelim bu adama hayran olalım” demiyor hic kimse inan. Demeyecek de hic bi zaman.

Facebook’da ergenlikler çok fazla. Gerci ergen her yerde ergen de.. dogmamis cocugun bile hesabi olan bi sosyal medya oldugu icin facebook, attiginiz adim ergenlige gidiyor. Adam ” ben cem adrian dinliyorum ” diye gozune gozune sokuyor gunde bir milyon yane c.adrian sarkisi paylasarak. Ilgi cekmeye çalışmak hep bunlar. Neyse hayirlisi diyelim. Bugunluk uzatmayalim daha fazla. Tekrar görüşmek üzere !

BENZER  Yeni Temamız İle Yayına Başladık Diyelim

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

2 ay önce. 55 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

2 ay önce. 62 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

2 ay önce. 40 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.