Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Paralel Evrendeki Nazım’a Notlar

6 sene önce yazıldı, 310 kere okundu. 3

Merhabalar. Paralel evrenden bu notları nasıl göreceğini bilemiyorum ama, ben gene de bi kıyak yapayım sana. Açık seçik yazamayacağım, sen anlarsın zaten.

1- Stargate izle, izlet.

Stargate ( Yıldız Geçidi ) mükemmel bir dizi emin ol. Şuan ben bitirmiş bulunuyorum hem filmlerini hem dizilerini. Herşey bir arkeoloji kazısında bulunan yuvarlak bir aygıtla başlıyor. Zamanla kullanmayı öğreniyorlar. Hatta Universe serisinde dokuzuncu sembolu bile çeviriyolar, o kadar geliştiriyolar işi. Düşün. Zaten sana not bırakmayı da dizinin bilinçaltıyla düşündüm. Hadi gene iyisin.

2- Web Tasarım’a Bulaşma

Niye mi? Daha güzel şeyler var hayatta. Bence sen de farkındasın. Git mesela müzikte az bişey yeteneklisin. İşi gücü bırak, müziğe sarıl. Ben beceremedim. Grafik bi yükseldi bi indi aşağılara bende. Şuan da en diplerde. Nasıl üzülüyorum bir bilsen? Elektro gitarımı bile almadım yanıma İstanbula gelirken. Kılıfında duruyor memlekette. Kim bilir annem odayı düzenlerken nerelere koyuyor da almayı unutuyor ???

3- Güveneceğin Kişileri İyi Seç. Ortalıkta Kalabilirsin

Mesela? Gaza gelme hemen. ” Tamam ya, bu adam böyle yaparız diyosa yaparız, toplayayım pılımı pırtımı hemen! ” deme mesela. Borç verme hatta öyle her önüne gelene. Yok evinde kalıyorum, yok çocuk çok sıkıntıda falan filan deme. Nerden bilirsin katıksız o…rangutan çocuğu olduğunu? Aman diyim.

4- Blog Yaz, Ama Ara Verme

Kaç günler, aylar geçti, adamakıllı bir şeyler yazmış değilim hala. Neymiş, vaktim yokmuş, yorgunmuşum, yazacak bişey yokmuş falan, hikaye bunlar. Bahane bulma kendine. Otur yaz lan! Mal mısın? Ne kadar güzel şey yazmak. Bence yazabilirsin.

5- Gözlük Al! Mutlaka Al!

Bak şuan 21 yaşındayız, benim gözler gitti. Senin? Bana olan az çok sana da oluyodur. Sen de içine düşüyosundur bilgisayar ekranının. Led falan deme, küfür ederim. Git gözlük al, yazık etme. Bak ben hala sözümona “vakit” bulup da gidip bi gözlük almadım daha kendime. Olan bana oluyor. Gitgitde bi paralelleşiyo evren, git aklını başına al.

BENZER  Merhaba Günlük

6- Ahmet Acar’ı sev.

Ahmet abin iyidir. Onda bulduğun samimiyeti, ince düşünceyi başkasında bulamazsın. Biraz vefasız bile olsa, git yapış yakasına. Ne oluyor abi? de. Küfür et. Güler o, dalağı gevşektir biraz. :))))

7- Hayır Demeyi Öğren.

Ulan varya, bi öğrenebilsek. Kimseye niye hayır diyemiyoruz kardeş biz? Alakasız alakasız işler yapıyoruz sonra. Herkes kullanıyor. İyi niyetin anasını öpüyorlar. Sonra bakakalıyosun öyle mal gibi. Hayır de. Hayır.

Daha sonra bikaç not daha bırakırım sana ama okuduğunda bana bi işaret ver ki, mal aml boşa yazmış olmayayım :) Öpüyorum. Yok lan, çok tuhaf olur öpersem.. Olum ya .s.s

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

2 ay önce. 55 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

2 ay önce. 62 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

2 ay önce. 23 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

2 ay önce. 40 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.