Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Poyrazköy’e Gidesim Var Yahu

11 sene önce yazıldı, 327 kere okundu. 0

Poyrazköy, beykoz taraflarında, Karadeniz ile Marmara Denizini bağlayan tam köşede bulunan bir köy. Geçen sene Zafercim sağolsun çok kez gittik ve acayip sevdim orayı. Anneannesi var zaten çok misafirperver. Kendi evladı gibi gördü sağolsun. Eheh o geceyi hiç unutmuyorum bu arada. Zaferle sabaha kadar pencere kenarında deniz manzarasında çekirdek yemiştik. Sanıyorum 5 liralık paketlerdendi ve hiç ara vermeden yedik ve bitirdik. İki şişe de kola içtik. Zafer garibim sigarayı gizli gizli içtiğinden… Neyse :D

Bir de, Poyrazköy deyince akla Muratti sigarası gelir hacı. Ya da tam tersi de olabilir. Duruma göre değişiyo. Bazen uzun winstonu bırakıp muratti alıyorum, ilk 2-3 sigarada bildiğin Poyrazköy havası alıyorum. Tuzlu su tadı alıyorum falan. Az içmedik lan denizin içinde muratti..

En kısa sürede ayarliyim de gideyim Poyraza artık. Bu sene denize de girmedim daha. Gerçi piç Zafer girmiş çok soğuk kanka götüm dondu diyo ama.. Zafer hep bi mızmızdır zaten. AT herif ya.

Herneyse. Çalışıyorum, pek fazla vakit ayıramıyorum günlükcüm. Tekrar görüşmek üzere. Kendine iyi bak.

– Bunlar da geçen seneden kalan Poyrazköy fotoğrafları. O zamanlar saçlarım daha kısaydı tabi.

BENZER  Yeniden Basliyoruz

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 57 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 128 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.