Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 291 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 25.3.2017
Bu yazı 15.02.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Sabahın Dördünde Ben

3 sene önce yazıldı, 125 kere okundu. 0

Ah be arkadaş yine sabahı ettik şununla bununla. İyice savsaklamaya başladım bugünlerde biliyo musun. Normalde bir iki saatlik işimi günlere yayıyorum bazen. İçimden gelmiyor bişey yapmak. Biraz dizi izliyim diyip ara veriyorum, diziyi açınca yarıda kapatıyorum başka bişey yapasım geliyo, sonra iş vardı işe döneyim diyorum, bu döngü hep böyle devam ediyo.

Bugün internet beni deli etti zaten. Bugün dediysem, 14 Şubatta yani. Sevgilisi olmayan erkekler internete mi akın etti nedir.. (!) Allahın 4 kb’lık dosyasını upload etmek için tam bir buçuk saat bekledikten sonra eski hızına ulaştı internet, upload ettim gene gitti. İnternet yok dese gam yemeyeceğim, var gözüküyor, girmiyor lanet olası..

14 Şubat demişken, ahh nerde o eski ondörtşubatlar. Şimdi ondört kubat falan zamanı. Ben gene evde bilgisayarımla kutladım gerçi. Baya bi takıldık beraber her zamanki gibi. Sonra bi reset attım kendine gelsin diye. İki masayı birleştirip çift monitör yaptım, hem alan genişledi hem gönlüm ferahladı. Diğer türlü belim ağrıyınca bir alternatif aradığımda zorlanıyodum, şimdi arkama yaslanabiliyorum rahatça. Bunu da burda niye anlatıyosam :D

Gelelim Stargate SG-1’e. Harbi güzel gidiyo dizi. Bu konuyla alakalı ayrı bi yazı yazmayı düşünüyorum ama kısaca değineyim. İzlemeyenler kesinlikle izlemeli. Dizi zaten çok eski, geç kaldığınız her saniye kendinize yaptığınız çok büyük bir kötülük diyebilirim.. Ben Atlantisi önce izlemekle de hata etmişim ciddi anlamda. Atlantisdeki çoğu şeyi daha şimdi şimdi daha iyi anlıyorum. SG-1’de şuan 4. sezon 15. bölümde falanım. 3. Sezon’un Urgo isimli bölümünde ciddi anlamda gülmekten yarıldım diyebilirim. Komedi Dükkanı açıp izleseniz o kadar olmaz. Cidden daha o bölüme gelmediyseniz bile açın bi izleyin de beraber gülelim :D

BENZER  Günlük: Sınav Yollarında

Ha unutmadan, bugün Kıreli Kasabasında bir abinin tablet bilgisayarını hallettim. Sağolsun telefonumu bulmuş aramış beni bugün, atladım arabaya gittim, biraz konsept oldu, havamı yaptım, kartvizitimi de verdim geldim, ehehe. Arkadaş Google Play’de hesaba giriş yapması için de tamirci (!) aranmaz ki.. Ama olsun, bize de ekmek parası işte bi yandan.

Şimdi ben gideyim tütün malzemelerini bulayım da biraz sigara sarayım. Uykum yok gibi bir şey. Ne yapıcam şuan karar vermedim ama bir kaç bölüm Stargate izlemeyi planlıyorum. Sabah 8-9 gibi de yatağa girmiş olurum heralde. Gündüz de bir ton kişi arıyor, uykulu uykulu cevap veriyorum ayıp oluyor ama, ne yapayım, elimde olsa akşam 10 gibi uyurum sabah mis gibi kalkarım da, kafa rahat değil, yastığa başımı koyunca batıyor anasını satayım.

Neyse neyse, uzattım baya galiba. Tekrardan görüşmek üzere günlükcüm. Kendine iyi bak.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Mini Yabancı Diziler : Yüzde 3 Dizisi