Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 298 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 26.5.2018
Bu yazı 03.02.2014 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Sade ve Basit Android SMS Uygulaması

4 sene önce yazıldı, 238 kere okundu. 0

Merhabalar Android severler. Sizlere bugün belki de biliyor ve kullanıyor olduğunuz bir uygulamayı tanıtıcam. Uygulamamız, telefonumuzda sürekli kullandığımız ( esemesleşen gençlere hitaben söyledim ) sms kısmını iptal edip, başka bir arayüz ile sms alıp göndermek için yapılmış. Gayet basit ve hoş bir arayüzü var. Beyaz tonlarında bir launcher ve temasını kullanan arkadaşlar için güzel bir alternatif olabilir. Ya da telefonun kendi sms uygulamasından sıkılanlar bir süre deneyip sıkıntılarını giderebilirler.

helloandroidsmsuygulamasi

Uygulamamızı buradan indiriyoruz. Kuruyoruz ve modern arayüze sahip sms uygulamamızı kullanmaya başlıyoruz. Ben şahsen şuan bu uygulama ile smslerimi yönetiyorum. Gerçi şuan sms paketim iptal, daha güncellemedim ancak kullanıyorum yani yine de :)

Tekrar görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın.

BENZER  Subway Surfers'la Sabahı Ettik

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.