Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

WordPress Güncelleme İle the_content()’in P Tag’leri Kayboldu?

8 sene önce yazıldı, 400 kere okundu. 0

Merhabalar arkadaşlar. Dün yaptığım güncelleme sonrası bugün böyle bir sorunum olduğunun farkına vardım ve nasıl çözebilirim diye düşünmeye başlamıştım. Yeni güncelleme ile WordPress, yazı içeriklerimize otomatik olarak eklediği etiketleri eklememe kararı almış. Biz de stillerimizi buna göre düzenlediğimizden, bir anda 200 küsür yazı biçimsiz gözükmeye başladı. Ancak basit bir çözümü var, hemen sıkmayın canınızı.

Yazı Gösterme Sayfasını Düzenleyelim

Bildiğimiz üzere, yazılarımızı single.php dosyamız sayesinde gösteriyoruz bloglarımızda. Bu dosyamızı bir kod editörü ile açıp içerisinde ufak bir değişiklik yapmamız gerekiyor. Dosyanın yolu : anadizin/wp-content/themes/temaniz/single.php olacaktır. Editörle dosyayı açtıktan sonra aşağıdaki kodu bulup, verdiğim diğer kod ile değiştirmelisiniz.

<?php the_content(); ?> // bu kodu aşağıdaki ile değiştirin

<?php echo wpautop( $post->post_content ); ?>

Ancak Başka Bir Önerim Var

Eğer yeni bir bloğunuz varsa, yani 2-3 yazınız yayınlanmış ise henüz; WordPress’in bizi zorladığı şekilde içeriklerinizi düzenleyip bundan sonra da o şekilde devam etmenizi öneririm. Çünkü yukarıda anlattığım çözüm günü kurtarmak için bir çözümdür. Yani birileri bir şeyleri öngörmüş ve bu değişikliği o yüzden yapmış olabilir. Mantıken düşündüğümüzde de herhangi bir yerden stillere sahip bir içerik yapıştırdığımızda saçmaladığını gördük uzun zamanlarca WordPress üzerinde. Şimdi karışmamayı tercih etmiş WordPress. Ayak uydurmak gerekli diye düşünüyorum.

Malesef ben ayak uyduramayacağım bloğumda çünkü çok fazla yazım var ve güncellemeye vaktim yok.

Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere.

Kendinize iyi bakın.

BENZER  Yazının Hangi Kategoride Yazıldığını Gösterelim

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 56 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 127 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.