Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

WordPress’de Bir Sayfayı İstediğimiz Bir Yerde Göstermek

4 sene önce yazıldı, 3.007 kere okundu. 3

Merhabalar. WordPress yazılarımıza devam ediyoruz elbette. Geçenlerde ihtiyaç duyduğum şey; wordpress’de bir sayfayı herhangi başka bir yerde ( page.php dışında ) göstermek, yani spesifik bir sayfa döngüsünü istediğimiz bir yerde nasıl gösterilir konusuna değineceğim. Ne uzun cümle kurdum be, neyse bakalım.

Öncelikle ne zaman lazım olur, neler yapılabilir gibi bir kaç soruyu yanıtlandıralım. Ben bir kaç galeriyi yönetici panelinden düzenlenebilir hale gelmesi için sayfalara eklediğimde, bir yandan arayüzde tek bir sayfada göstermek için kullandım. Yani x, y ve z sayfalarını oluşturdum. İçlerine wordpress galerileri oluşturdum ve hepsini göstermek istediğim d sayfasında bu üç sayfayı gösterdim. Yönetici panelini verdiğim herhangi biri girip tek tek sayfalar üzerinden düzenleme yapabilecek. Bu arada, elbette daha kullanışlı yöntemler var galeri kullanımı anlamında ancak, bir kaç sebep yüzünden böyle hazırlamak durumunda kaldım. Örneğin, ACF ile çok güzel galeriler oluşturulup direk yönetici paneli menüsüne eklenebilir ve rahat bir şekilde yönetilebilir. ( ACF Pro )

Tek yerden yönetim yapmak ve zamandan tasarruf etmek için iç içe sayfalarınızda da kullanabilirsiniz. Örneğin bir kurumsal sayfanız var ve ayda bir bu sayfayı güncelliyorsunuz. Aynı zamanda bu sayfanın içeriğini iletişim sayfanızda da görüntülüyorsunuz. Kurumsal sayfanızı iletişim sayfanızın içine aşağıdaki yöntemle eklerseniz, direk tek sayfada yaptığınız değişiklik diğerinde de aktif olacaktır. Bu da zaman kazandıracaktır. Ek olarak, her zaman sistemi otomatikleştirmek size zaman kazandırır ve daha pratik bir hale gelir tüm işler.

WordPress’de Bir Sayfayı İstediğimiz Bir Yerde Nasıl Gösteririz?

Aşağıdaki kodları içeriğini göstermek istediğimiz sayfa nerede gözükmesini istiyorsak oraya yerleştiriyoruz ve üzerinde bir kaç düzenleme yapıyoruz. page_id=19 kısmında 19 sayfamızın ID’si oluyor. Sayfanın ID sini nereden öğreneceğiz peki? En basit yolla, düzenle diyip araç çubuğundaki id=x kısmında x i baz alabiliriz. Ya da panelde sayfanın üzerine gelerek sol altta gideceği adresi gösteren yerde de aynı şekilde görebiliriz.

<?php $the_query = new WP_Query( 'page_id=19' ); ?>

<?php while ($the_query -> have_posts()) : $the_query -> the_post();  ?>

  <?php the_title(); ?>

  <?php the_content(); ?>

<?php endwhile;?>

Gördüğünüz gibi kodlar çok tanıdık kodlar aslında. query başlangıcından sonra, title, content gibi sayfaya ait bir çok içeriği zaten bildiğimiz kodları kullanarak getirmemiz mümkün. page.php de ne kullanıyorsak, burada da onu kullanmak mümkün.

BENZER  Wordpress Bakım Modu Eklentisi

İşlemlerimiz bunlardan ibaret arkadaşlar. Bir başka wordpress yazımızda görüşmek üzere. Aklınıza takılan konuları yorum kısmından sormayı unutmayın. Sağlıcakla kalın.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 99 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 103 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.