Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Yarı Final Hakkında

11 sene önce yazıldı, 218 kere okundu. 0

4 Mayıs Cumartesi günü Emergenza 2013 Yarı Finali için sahnedeydik biliyosunuz. Biraz vakit geçti ama anca bişeyler yazmaya fırsat bulabildim. Hemen yarışma hakkında görüşlerimi belirteyim madem.

Öncelikle, gerçekten eğlenceli bir gündü. Şeymatoşum beni yalnız bırakmadı. Gelen bir sürü arkadaşım oldu sağolsunlar. Bir iki arkadaşım da gelemedi, onlar da sağolsun. Biz eğlendik, güzel bir gündü.

Yarışma iyiydi hoştu da, oylama olayı biraz mantıksızdı. 9 grup var ve her seyirci 6 gruba oy veriyor falan.. Onu geçtim, bir jüri üyesi on seyirciye eş değer görülüyor. Keşke jürileri düzgün seçselerdi madem.. Her neyse. Davul ve amfiler sağlamdı. Prosesorumu sadece wah-wah için götürmüş oldum, pek de kullanmadım gerçi ama şansa bırakmadım işimi iyi oldu. Bu arada diğer gruplarla dostluklar kuruldu, arkadaşlar edinildi falan. Güzel bir ortamdı. Ve unutmadan, Yabancı Değiliz grubunu tebrik ediyorum. İşlerini profesyonel bir şekilde yapıyorlar. Gerek enstrumanları ekipmanları olsun, gerek teknikleri olsun, sahnede duruşları olsun, gerçekten iyiydiler ve birinciliği zaten sonuna kadar hakettiler diye düşünüyorum. Umarım yolları açık olur.

Grubumu değerlendirmem gerekirse, öncelikle ciddi anlamda baktığımızda iyi değildik. Seyirciyi coşturduk ama sahnenin hakkını veremedik malesef. Eksiklerimiz çoktu. Seçkin abinin bitmeyen atakları, ahmet abinin şarkının olmadık yerlerine olmadık şeyler ekleyip çıkarması ve genel olarak sahnede cansız olmamız falan, etkiliyor tabi. Benim de hatalarım var. Ara rifleri atıp şarkıya devam etmemiz gerekirken ara rifleri atıyorum ama bir değil 3 kere atılacak kadar boşluk bırakıyor ahmet abim, sahnede stres yapıyorum ve volume pedalımı kısıyorum 10 saniye falan sesim çıkmıyor falan.. Çok etkileyici bir şey değil olur böyle şeyler tabiki ama, olmamalıydı.

Kubilaya gelecek olursak.. Ulan içimde kaldı keşke acık daha döveydim. Etin ne budun ne de sen o kadar içiyosun sapıtıyosun arkadaş. Birazdan sahneye çıkıcam, kubilayı tuvaletten topluyorum zar zor. Burdan uyarıyorum seni karşim, bir dahakine adam ol, o şişeyi gö..züne sokmiyim he :))) Bak gene sinirlendim amk.

BENZER  Bir Aydır Aradığım Şarkıyı Buldum

Neyse. Yarışma güzeldi. Gerçekten güzeldi. Bol bol fotoğraf çekildi, herkes eğlendi ve demin de dediğim gibi bir çok güzel arkadaşlar edindik. Varsın finale çıkmayalım, bu bize yeterli aslında bi yerde. He bir de sarışın ufak tefek çok tatlı bi kız vardı aklıma geldi gene… neyse neyse :D

Son olarak, İstanbul BAND olarak çalışmalarımız, konserlerimiz son hızıyla devam edicek. Sezon açıldı zaten. En kısa sürede festivallerde, barlarda, programlarda ve internette yeni kayıtlarımızla karşınıza çıkacağız. Düm destekleyenlere tekrardan teşekkürler. Görüşmek üzere!

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 110 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 59 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.