Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Yeni Güne Merhaba Dedim

7 sene önce yazıldı, 409 kere okundu. 0

Uykusuz ama bomboş geçen bir gecenin sonuna daha geldiğimize göre yeni güne şöyle bi merhaba diyelim. Neler yaptın, neler düşündün bütün gece derseniz, ” hiç ” derim geçerim sanırım. Birazdan çay bardağında dans eden çay kaşığının sesini duyup biraz olsun içim ısınır ama, aması öyle işte..

Saat 5 küsürde müzik dinleme kararı alıp bu kararı hatırlamam 7 küsürü buldu desem sanırım biraz olsun beni anlamanıza yardımcı olur. ” Yarım Kalan Şarap ”

Aklıma bir sürü şey gelmişti yazacak ama paneli açınca kalakaldım öyle şuan.. Sanırım uykum geldi. Belki de kafa gitti. Sanırım iyi değilim. Sabaha kadar bitirdiğim sigara paketinin etkisi var mıdır bilmiyorum ama, cidden iyi değilim. E o zaman ne yapalım, şey yapalım, gideyim ben biraz kahvaltı biraz uyku, karışım yapayım.

Tekrar görüşmek üzere, kendine iyi bak.

 

BENZER  Genckasif.Net Yeni Tasarımıyla Sizlerle

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

4 ay önce. 94 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

4 ay önce. 101 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 ay önce. 34 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 ay önce. 35 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

4 ay önce. 57 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.