Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Yeni Güne Merhaba Dedim

10 sene önce yazıldı, 415 kere okundu. 0

Uykusuz ama bomboş geçen bir gecenin sonuna daha geldiğimize göre yeni güne şöyle bi merhaba diyelim. Neler yaptın, neler düşündün bütün gece derseniz, ” hiç ” derim geçerim sanırım. Birazdan çay bardağında dans eden çay kaşığının sesini duyup biraz olsun içim ısınır ama, aması öyle işte..

Saat 5 küsürde müzik dinleme kararı alıp bu kararı hatırlamam 7 küsürü buldu desem sanırım biraz olsun beni anlamanıza yardımcı olur. ” Yarım Kalan Şarap ”

Aklıma bir sürü şey gelmişti yazacak ama paneli açınca kalakaldım öyle şuan.. Sanırım uykum geldi. Belki de kafa gitti. Sanırım iyi değilim. Sabaha kadar bitirdiğim sigara paketinin etkisi var mıdır bilmiyorum ama, cidden iyi değilim. E o zaman ne yapalım, şey yapalım, gideyim ben biraz kahvaltı biraz uyku, karışım yapayım.

Tekrar görüşmek üzere, kendine iyi bak.

 

BENZER  Poyrazköy'e Gidesim Var Yahu

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 105 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.